Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag drömde om något hemskt och Glato-aktigt. HUVVA. Men sedan blev det väldigt Clato. xD
23 apr, 2012 10:03 |
|
Borttagen
|
Jag drömde att jag gjorde en flash-film om en man som stod bakom träd och spionerade på någon, han kunde även förvandla sig till en Kentauer. Jag minns också att jag slängde mina tofflor, ångrade mig och plockade upp dem igen och hade på mig dem medan jag duschade.
23 apr, 2012 10:23 |
|
Sara Weasley!
Elev |
23 apr, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Weasley!: Att min pojkvän blev ihop med min ovän. Var är du inloggad ? O_O Du är väl på fritids ? 23 apr, 2012 15:13 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Att min pojkvän blev ihop med min ovän. Var är du inloggad ? O_O Du är väl på fritids ? De har en data på fritids som man får skriva upp sig på ![]() ![]()
23 apr, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Att min pojkvän blev ihop med min ovän. Var är du inloggad ? O_O Du är väl på fritids ? De har en data på fritids som man får skriva upp sig på Jahaaa... xD 23 apr, 2012 15:15 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Att min pojkvän blev ihop med min ovän. Var är du inloggad ? O_O Du är väl på fritids ? De har en data på fritids som man får skriva upp sig på Jahaaa... xD förstår du nu eller,du som jämmt sitter vid datan vart du än du går,så då får väl jag också göra det ![]() ![]()
23 apr, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Att min pojkvän blev ihop med min ovän. Var är du inloggad ? O_O Du är väl på fritids ? De har en data på fritids som man får skriva upp sig på Jahaaa... xD förstår du nu eller,du som jämmt sitter vid datan vart du än du går,så då får väl jag också göra det Haha ,gör det ^^ 23 apr, 2012 15:17 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Weasley!: Att min pojkvän blev ihop med min ovän. Var är du inloggad ? O_O Du är väl på fritids ? De har en data på fritids som man får skriva upp sig på Jahaaa... xD förstår du nu eller,du som jämmt sitter vid datan vart du än du går,så då får väl jag också göra det Haha ,gör det ^^ ja,det ska jag ![]() ![]()
23 apr, 2012 15:18 |
|
Elin Lovegood
Elev |
23 apr, 2012 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen