5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
Sovsvampen & lliissaa, 5 sanningar om oss tillsammans.
1. Våra lärare "shippar" oss. 2. Vi är väldigt lika, på många olika sätt. 3. Vi är sjukt random tillsammans. 4. Våran humor suger allt ♥ 5. Vi är fega.
27 maj, 2012 17:01 |
|
lliissaa
Elev |
^så damn true! 8D ♥
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
27 maj, 2012 17:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
1. Jag fick min första dator när jag var 10 år gammal.
2. Jag bor hellre i Sverige än i något annat land. 3. Jag började på dagis när jag var 3 år gammal. 4. Jag önskar över allt annat att jag skulle få en bästis som skulle vara precis så som man vill att en bästis ska vara (jag hade 2 såna i sverige, men förfan måste man bo i finland-.-). 5. Mina första hörlurar var av märker Skullcandy. speech! 27 maj, 2012 17:19 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Tonkss: *vet inte om jag har skrvit i denna tråd, men skriver ändå* 1. Jag har fyra råttor 2. Jag är en så kallad hobbyuppfödare av råttor 3. Jag bor på en gård med tuuusen djur 4. Jag har 19 snäckor som husdjur 5. Jag kanske ska få en kanin, som ska va en hane! (det blev bara om djur dock) Vad kul att ha så många djur! Bor du på en bondgård? Skulle oxå vilja görs det... 27 maj, 2012 17:22 |
|
Lills
Elev |
1. Jag heter Anina i mellan namn. O.O
2. Jag önskar väääääääldigt mycket att jag bodde i Sverige, men nej. Men ska bo i Finland. -.- 3. Jag är väldigt ofta på dåligt humör. 4. Jag är beroende av ^^-smileysen. O.O 5. Jag är också beroende av mugglis , det vet alla redan...Jag gillar The Smufs! ![]()
27 maj, 2012 17:26 |
|
lliissaa
Elev |
jag har crusher på göteborska, skomakartummar och på killar med blont hår å magrutor ;* hahahah
![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
27 maj, 2012 22:07 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Tonkss: *vet inte om jag har skrvit i denna tråd, men skriver ändå* 1. Jag har fyra råttor 2. Jag är en så kallad hobbyuppfödare av råttor 3. Jag bor på en gård med tuuusen djur 4. Jag har 19 snäckor som husdjur 5. Jag kanske ska få en kanin, som ska va en hane! (det blev bara om djur dock) Vad kul att ha så många djur! Bor du på en bondgård? Skulle oxå vilja görs det... Japp, jag bor på en gård med 2 hästar, över 10 får och getter (vi ska skaffa fler av båda delarna), kanske 20/25 höns, två hundar, 4 katter och så mina råttor, syrrans råttor och mina snäckor (och kanske en kanin^^)
28 maj, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
1. Jag är trans, föddes som tjej men är mestadels kille nu för tiden. Upplever att det ofta blir en väldigt big deal av det och eftersom väldigt få misstar mig som tjej nu för tiden brukar jag nästan aldrig säga något.
2. Jag har alltid haft svårt för Stockholm (bor inte där) men har kommit på andra tankar efter en hel helg på Skeppsholmen och Östasiatiska museet ♥ 3. Jag har en skjorta som tillhört Allan Edwall (använder den inte) 4. När jag är hemifrån är min strävhåriga tax den enda jag saknar riktigt mycket... människor kan man prata med på telefon osv, så jag känner mig aldrig åtskild från dem på samma sätt. Men min hund.... iiihh. 5. Jag har en mugg med Miyavi-tryck som även är signerad av honom, jag vann den i en tävling. Även om signaturen ej är personlig känns det ändå kul eftersom han inte verkar ha signeringar så ofta (?) 28 maj, 2012 20:45 |
|
Remembrall
Elev |
1. Jag är ett olycksbarn. Föddes med massor komplikationer, brutit armen, haft hjärnskakning, har astma, haft svårt i skolan i princip alla år, and the list goes on.
2. Jag bodde i Frankrike under 2006 och gick på internationell skola. 3. SO och språkämnen har jag lättast för i skolan. 4. Jag har en lätt fobi för maneter. 5. Jag är en person som kan läsa andra lätt samt ha stor förståelse i hur och varför folk beter sig som de gör i olika situationer.
28 maj, 2012 20:51 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Tonkss: Å, vad avundsjuk jag blir... Skrivet av LauraTree: Skrivet av Tonkss: *vet inte om jag har skrvit i denna tråd, men skriver ändå* 1. Jag har fyra råttor 2. Jag är en så kallad hobbyuppfödare av råttor 3. Jag bor på en gård med tuuusen djur 4. Jag har 19 snäckor som husdjur 5. Jag kanske ska få en kanin, som ska va en hane! (det blev bara om djur dock) Vad kul att ha så många djur! Bor du på en bondgård? Skulle oxå vilja görs det... Japp, jag bor på en gård med 2 hästar, över 10 får och getter (vi ska skaffa fler av båda delarna), kanske 20/25 höns, två hundar, 4 katter och så mina råttor, syrrans råttor och mina snäckor (och kanske en kanin^^) 28 maj, 2012 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen