om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PPP
Elev |
10 dec, 2011 12:06 |
|
Weasley<3
Elev |
Antagligen Hermione. Kanske PYTTELITE Luna (lite mer nu än innan faktiskt(= ) Skulle vilja vara mer hälften Hermione hälften Luna!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 10 dec, 2011 12:51 |
|
bäst08
Elev |
jag skulle vara Ginny eller Hermione
10 dec, 2011 12:55 |
|
gurra
Elev |
colin
ggggggggggggggggggggggggggggggg 27 dec, 2011 12:43 |
|
Ginny00
Elev |
Ginny.
Eller Dumbledore. Don't ask me why.. 27 dec, 2011 13:38 |
|
Bombarda
Elev |
jag skulle nog passa som Neville konstigt nog.
Lite klumpig men modig när det väl gäller Kärlek till alla! 27 dec, 2011 14:52 |
|
Freja
Elev |
Hermione eller Ginny
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 dec, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
Kanske Fred eller George. c:
Men jag vet inte riktigt. 27 dec, 2011 21:26 |
|
Borttagen
|
Pansy Parkinston!
= får hänga med darco hela dagen Nee men ärligt talat så vore det coolt att vara Bellatrix. Men vill också vara Hermione eller Luna 27 dec, 2011 22:00 |
|
luna lovegod
Elev |
jag kan inte välja men:
ginny luna fleur .... 27 dec, 2011 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen