Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har aldrig varit så förtjust i mörk choklad, men jag medger att mörk choklad och mint låter som en mäktigt intressant kombination. After Eight!! ♥ Testa Ååh, After Eight är ett bastant undantag. Jag älskar After Eight. Jag tror att jag endast kan äta mörk choklad om den innehåller mint, annars - none for me, thanks After Eight och Marianne-lösgodisvarianten var mina favoriter när jag var liten. hehe... alla undrade varför after eighten altid tog slut så fort. eeeeeh >8D Man borde gett alla after-eight papprena till lillamymin. Hon samlar på dem.^^ Marabou? Nja, lillamymin gillar Fatzer lita bättre. Men mest gillar hon den chocklad som hennes far köper till henne från Schweiz eller London eller något annat onormalt ställe. Marabou har gått för långt. Vissa sorter är helt absurda. Marabou-premium havssalt. Seriöst.....? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 okt, 2011 00:39 |
|
Ginnyy
Elev |
min syster har godisförbud tills mars. Idag hade hon födelsedagsfilmkväll med sina tjejvännor. Vilket innefattar att hon fick lite viss Marabou i present. Som hon inte får äta.
GAH jag blir lycklig av tanken att denna choklad kommer bli min.. ♥
16 okt, 2011 00:52 |
|
Enchanted
Elev |
^
Vad jobbigt med godisförbud D: Skulle aldrig överlevt :s 16 okt, 2011 00:58 |
|
linnvendela
Elev |
Mintkrokant, apelsinkrokant, mjölkchoklad och *Trumvirvel* Polka! Polka är det gooodaste chokladen i världen, kan inte få nog av den!
//////////// Jaha. 16 okt, 2011 00:59 |
|
Enchanted
Elev |
Mjölkchoklad me no guesta
16 okt, 2011 01:00 |
|
Ginnyy
Elev |
inte jag heller, låter mina syskon lida medans jag proppar i mig med godsaker och låter dem titta på
16 okt, 2011 01:00 |
|
linnvendela
Elev |
Jag älskar Vit Choklad fast bara typ en tugga, sedan blir det för mycket...
Jaha. 16 okt, 2011 01:04 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: inte jag heller, låter mina syskon lida medans jag proppar i mig med godsaker och låter dem titta på Thats's how we do it Spoiler: Tryck här för att visa! 16 okt, 2011 01:06 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ginnyy: inte jag heller, låter mina syskon lida medans jag proppar i mig med godsaker och låter dem titta på Thats's how we do it Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
16 okt, 2011 01:07 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ginnyy: inte jag heller, låter mina syskon lida medans jag proppar i mig med godsaker och låter dem titta på Thats's how we do it Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 16 okt, 2011 01:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen