Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mmmh... Marabou!

Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!

1 2 3 ... 12 13 14 15 16
Användare Inlägg
lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har aldrig varit så förtjust i mörk choklad, men jag medger att mörk choklad och mint låter som en mäktigt intressant kombination.


After Eight!! ♥ Testa

Ååh, After Eight är ett bastant undantag. Jag älskar After Eight. Jag tror att jag endast kan äta mörk choklad om den innehåller mint, annars - none for me, thanks


After Eight och Marianne-lösgodisvarianten var mina favoriter när jag var liten. hehe... alla undrade varför after eighten altid tog slut så fort. eeeeeh >8D


Man borde gett alla after-eight papprena till lillamymin. Hon samlar på dem.^^

Marabou? Nja, lillamymin gillar Fatzer lita bättre. Men mest gillar hon den chocklad som hennes far köper till henne från Schweiz eller London eller något annat onormalt ställe. Marabou har gått för långt. Vissa sorter är helt absurda. Marabou-premium havssalt. Seriöst.....?

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

16 okt, 2011 00:39

Ginnyy
Elev

Avatar


min syster har godisförbud tills mars. Idag hade hon födelsedagsfilmkväll med sina tjejvännor. Vilket innefattar att hon fick lite viss Marabou i present. Som hon inte får äta.
GAH jag blir lycklig av tanken att denna choklad kommer bli min.. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 okt, 2011 00:52

Enchanted
Elev

Avatar


^
Vad jobbigt med godisförbud D: Skulle aldrig överlevt :s

16 okt, 2011 00:58

linnvendela
Elev

Avatar


Mintkrokant, apelsinkrokant, mjölkchoklad och *Trumvirvel* Polka! Polka är det gooodaste chokladen i världen, kan inte få nog av den!

////////////

Jaha.

16 okt, 2011 00:59

Enchanted
Elev

Avatar


Mjölkchoklad me no guesta Minst 70 % ska det va!

16 okt, 2011 01:00

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Enchanted:
^
Vad jobbigt med godisförbud D: Skulle aldrig överlevt :s

inte jag heller, låter mina syskon lida medans jag proppar i mig med godsaker och låter dem titta på

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 okt, 2011 01:00

linnvendela
Elev

Avatar


Jag älskar Vit Choklad fast bara typ en tugga, sedan blir det för mycket...

Jaha.

16 okt, 2011 01:04

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Enchanted:
^
Vad jobbigt med godisförbud D: Skulle aldrig överlevt :s

inte jag heller, låter mina syskon lida medans jag proppar i mig med godsaker och låter dem titta på

Thats's how we do it Ska övertala min syrra att ha godisförbud så jag kan plåga henne med godis mohaha XD
Spoiler:
Tryck här för att visa!JK Och så är det kul att skriva saker inom spoiler xD

16 okt, 2011 01:06

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Enchanted:
^
Vad jobbigt med godisförbud D: Skulle aldrig överlevt :s

inte jag heller, låter mina syskon lida medans jag proppar i mig med godsaker och låter dem titta på

Thats's how we do it Ska övertala min syrra att ha godisförbud så jag kan plåga henne med godis mohaha XD
Spoiler:
Tryck här för att visa!JK Och så är det kul att skriva saker inom spoiler xD

Spoiler:
Tryck här för att visa!Du får mig att skratta!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 okt, 2011 01:07

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Enchanted:
^
Vad jobbigt med godisförbud D: Skulle aldrig överlevt :s

inte jag heller, låter mina syskon lida medans jag proppar i mig med godsaker och låter dem titta på

Thats's how we do it Ska övertala min syrra att ha godisförbud så jag kan plåga henne med godis mohaha XD
Spoiler:
Tryck här för att visa!JK Och så är det kul att skriva saker inom spoiler xD

Spoiler:
Tryck här för att visa!Du får mig att skratta!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Really!? Tack, du får mig att asgarva Fast du har inte ätit något på hela dan så du är nog lite borta xD Och jag är trött och sockerhög xD This isn't gonna end well...


16 okt, 2011 01:13

1 2 3 ... 12 13 14 15 16

Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!

Du får inte svara på den här tråden.