Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Först gillade jag henne men inte nu
29 okt, 2012 11:29 |
|
Borttagen
|
~Jag tycker inte alls hon är särsklit bra i sin roll, hon spelar ju Kalles mamma i "Charlie and the chocolate factory" och man ser verkligen att det är hon.. jag hatar henne.♥~
29 okt, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
I like her!
29 okt, 2012 14:30 |
|
elin-15
Elev |
Man gillar henne därför att hon är en underbar häxa, hon är modig, mörk och liksom villig att få sin vilja igenom, som en slags fanatiker
29 okt, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen