Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Först gillade jag henne men inte nu

29 okt, 2012 11:29

Borttagen

Avatar


~Jag tycker inte alls hon är särsklit bra i sin roll, hon spelar ju Kalles mamma i "Charlie and the chocolate factory" och man ser verkligen att det är hon.. jag hatar henne.♥~

29 okt, 2012 14:23

Borttagen

Avatar


I like her!

29 okt, 2012 14:30

elin-15
Elev

Avatar


Man gillar henne därför att hon är en underbar häxa, hon är modig, mörk och liksom villig att få sin vilja igenom, som en slags fanatiker

29 okt, 2012 17:02

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Du får inte svara på den här tråden.