Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Idag har jag... Suttit vid datorn, försökt städa mitt rum och kelat medmin katt.
9 okt, 2011 17:57 |
|
Knizzlare
Elev |
Idag har jag tuggat supermycket tuggummi, haft skoljoggen, frusit ihjäl, kommit tvåa (båda sakerna på skoljoggen), suttit vid datorn och kelat med min lilla kanin
![]()
11 okt, 2011 21:26 |
|
Borttagen
|
Insett att min cykel har tagit slut på luft snart, får cykla ner till Cykelaffärn och fråga om de kan hjälpa mig att pumpa hjulen igen
11 okt, 2011 21:27 |
|
Borttagen
|
Idag har jag varit sjuk...
11 okt, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
...fått ett fel på ett egentligen jättelätt prov
11 okt, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Jag ramlade av cykeln.. IGEN..!
11 okt, 2011 21:35 |
|
kinshaw
Elev |
11 okt, 2011 22:17 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
11 okt, 2011 22:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Varit hos tandläkaren, lämnat in mitt trasiga objektiv, funnit fina kameror och objektiv på blocket som jag skickat intresse kring, gymmat i 2h samt chillat vid datorn. Just nu ser jag maou och den är hemsk och djup. Jag vågar knappt titta vidare.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 okt, 2011 22:28 |
|
expelliarmus
Elev |
Idag har jag...
- Vaknat & åkt till skolan (moppe i +1,5 grader är inte nice!) - Haft biologi, kemi, matte, engelska & mikrobiologi i skolan - Tränat Fuego på Friskis & Svettis - Kollat på film och ätit popcorn tillsammans med min pappa & låtsasmamma - Tittat på Desperate Housewives tillsammans med en kopp svartvinbärste
11 okt, 2011 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen