Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Det står om lajvet i denna tråd:
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=3923&page=100#forum.php?topic=9081 8 okt, 2011 22:53 |
|
MonsterCookie
Elev |
Snygga bilder Siri ;D
^ Woho wolfstar deserved better. 9 okt, 2011 15:49 |
|
si_tonks
Elev |
9 okt, 2011 15:54 |
|
Grace
Elev |
Haha, trodde först att du menade mig och jag var ju inte där... All people smile in the same language <3 9 okt, 2011 22:46 |
|
MonsterCookie
Elev |
^Hahah
wolfstar deserved better. 10 okt, 2011 12:44 |
|
Hp Luna
Elev |
Bajskorvar också! Jag missa!
Jag bor ganska nära gränby! Tar typ 7 min att cykla. Men säg gärna till om det blir en ny! Min tumblr
14 okt, 2011 07:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
^Synd! Men vi säger självklart till om det blir nåt nytt
wolfstar deserved better. 14 okt, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Kan säga att det även har börjat ryktas om ett Quidditchlag här i Uppsala!
14 okt, 2011 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen