Hermiones Första Kärlek <3
Forum > Fanfiction > Hermiones Första Kärlek <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Granger
Elev |
Det var superbra långis!!♥
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 21 sep, 2011 17:28 |
|
Borttagen
|
nehe det var ju en kortis!!!hihi♥
21 sep, 2011 19:33 |
|
Elin Granger
Elev |
Haha men det kändes som en långis!!♥
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 27 sep, 2011 18:48 |
|
Alice Enger
Elev |
25 okt, 2011 15:11 |
|
Ms.Malfoy
Elev |
bra ! meer nuu
XoXo 26 okt, 2011 13:42 |
|
Borttagen
|
Här kommer liite mer!!!
HERMIONE: Draco väckte mig och sade att han hade en mardröm. Jag kunde inte tro mina öron! Draco Lucius Malfoy hade en mardröm!! Jag som trodde att han inte drömde alls. Han berättade om drömmen. När han var klar, kysste jag honom. - Stackars dig, Jag skulle aldrig göra något så!!!! sa jag förfärat. - Jag vet det! sa Draco. Vi somnade om igen. Efter, vad som kändes som bara några minuter blev vi väckta av Blaise och Pansy. - Varför sov ni här ute? frågade Blaise. - Öm vi kunde inte sova så vi gick hit, sa Draco. De nöjde sig med det svaret och vi började gå mot Stora Salen. DRACO: När vi kom ner till Stora Salen, såg jag Dumbledores tomma stol och fick en klump i halsen. Jag hoppades att han skulle överleva. Jag kunde nästan gissa vem som gjort det. Men jag tänkte inte berätta för någon att det var min far! Inte ens för Hermione. Hon skulle säkert börja hata mig och tro att jag tyckte att det var roligt och att jag hoppades att Dumbledore skulle dö. När alla kommit in, ställde sig McGonagall upp. - Jag både goda och dåliga nyheter! Den bra är att Dumbledore har vaknat upp och den dåliga är att han har tappat minnet så han kommer inte tillbaka på någon månad! Jag pustade ut. Jag tänkte prata med min far sedan när jag kom hem. Jag skulle få väldigt mycket skäll och kanske bli inlåst utan mat, men jag var van vid sådant. Min far var en sån som gillade att låsa in och svälta andra. Jag hade fått uppleva detta några tiotal gånger. - Kom nu alla har ätit klart nu! sa Hermione och tog tag i min arm. Jag reste mig upp och vi började gå ut. Jag hoppades att jag någon dag denna vecka kunde ta mod till mig och berätta för henne om min familj. Blev det bra??? jag bara hafsade ihop nåt typ. 26 okt, 2011 18:54 |
|
Ms.Malfoy
Elev |
meer nuu !
XoXo 27 okt, 2011 13:35 |
|
Nevira Enger
Elev |
28 okt, 2011 17:08 |
|
Borttagen
|
taaack!!!♥ jag ska alldeles snart titta på film så jag hinner liksom inte!!! men det kommer mer snart!!! asså om typ några dagar!
28 okt, 2011 21:00 |
|
Ms.Malfoy
Elev |
okejj ^^
XoXo 28 okt, 2011 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen