1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Severus10: ni är framme hemma för hogwarts finns inte. Jag är HP fans men inte beter jag mig som en tre åring och glöm inte att i London är det inte samma tid som i sverige. HAHA, HOGWARTS LIGGER INTE I LONDON, WTF Det ligger i STORBRITANNIEN, yes, men inte i LONDON! Varför över huvud taget dra in LONDON??? ![]()
1 sep, 2011 20:09 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Blaire: Skrivet av Severus10: ni är framme hemma för hogwarts finns inte. Jag är HP fans men inte beter jag mig som en tre åring och glöm inte att i London är det inte samma tid som i sverige. Det ligger nåt i det. Även om jag älskar verkligen hp så jävla mycket så måste jag inse det. Även om jag hatar eller älskar det så måste jag inse att det inte finns. Det skulle vara så klart underbart men jag måste leva i nuet. Inte drömma mig bort och glömma den verkliga livet. Samtidigt så har vi inte så dålig , visst dem kan trolla men vi har Ipad ( oseriös ). Dessutom OM det fanns så kunde vi inte bli antagna ditt för vi bor inte i Irland eller Storbritannien..... Okej , misstänker jag kommer få shit för det här... BAJS PÅ DEJ! Är det ända jag tänker säga.
1 sep, 2011 20:10 |
|
Borttagen
|
Är vi framme?
1 sep, 2011 20:10 |
|
Pixie
Elev |
1 sep, 2011 20:11 |
|
Blaire
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Blaire: Skrivet av Severus10: ni är framme hemma för hogwarts finns inte. Jag är HP fans men inte beter jag mig som en tre åring och glöm inte att i London är det inte samma tid som i sverige. Det ligger nåt i det. Även om jag älskar verkligen hp så jävla mycket så måste jag inse det. Även om jag hatar eller älskar det så måste jag inse att det inte finns. Det skulle vara så klart underbart men jag måste leva i nuet. Inte drömma mig bort och glömma den verkliga livet. Samtidigt så har vi inte så dålig , visst dem kan trolla men vi har Ipad ( oseriös ). Dessutom OM det fanns så kunde vi inte bli antagna ditt för vi bor inte i Irland eller Storbritannien..... Okej , misstänker jag kommer få shit för det här... BAJS PÅ DEJ! Är det ända jag tänker säga. HAHA! Jag hade rätt Om du inte kan slå dem , gå med dem...
Heter Rainholly9 i pottermore
1 sep, 2011 20:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 1 kl. 20:13
|
|
Borttagen
|
Köp några åt mig också, du får pengar sen
1 sep, 2011 20:12 |
|
Saqura
Elev |
Skrivet av Severus10: Visste du att det finns en genre som heter fantasy? Nåja, det är i alla fall något som bygger på en fantasivärld.Och hur i all sin dar kan du vara så säker på att något övernaturligt eller otroligt inte finns?ni är framme hemma för hogwarts finns inte. Jag är HP fans men inte beter jag mig som en tre åring och glöm inte att i London är det inte samma tid som i sverige.
Harry Potters död.
1 sep, 2011 20:12 |
|
GinnyOlivia
Elev |
1 sep, 2011 20:12 |
|
Luna Lovegood98
Elev |
haha, du kan ju spara några som du kan ha under sängen
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 1 sep, 2011 20:15 |
|
Katla
Elev |
Jag gråter vid tanken på alla lyckliga, nyblivna elever som sjunker ner i sin nya säng, i sitt nya elevhem, som kommer tillhöra dem i sju år nu.
WHY NOT ME, CRUEL WORLD, WHY NOT ME!? ♏︎ 1 sep, 2011 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen