I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smile
Elev |
kan det inte komma mer nu? snälla?
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
5 sep, 2011 19:26 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Skrivet av marraboo98: jätte bra! men du jag visste att det var Pansy som skrev brevet (man kunde liksom lista ut det) asså det första där "draco" gör slut xD kommer det mer imon? Jag skulle lixom skriva en sak om det i nästa kapitel, men det kanske inte blir så kul om man vet...Ska jag skriva ett nytt kapitel elller är det okej att jag skriver det ja tänkte förut?? 23 september <3 5 sep, 2011 19:31 |
|
Smile
Elev |
som du tycker
men kan det kma ett idag??
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
5 sep, 2011 19:33 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Jaa! Men är det okej att jag skriver det jag tänkte från början eller blir det lite konstigt då om man redan vet vad som hänt?
23 september <3 5 sep, 2011 19:34 |
|
Smile
Elev |
skriv det du tänkte
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
5 sep, 2011 19:35 |
|
Dini99
Elev |
Men vi vill så gärna höra mer , du är jätte bra !
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 sep, 2011 19:36 |
|
marraboo98
Elev |
jaa gör det! låtsas inte om det jag skrev innan (jag ville ju inte förstöra det!) läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 5 sep, 2011 19:45 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Tack Disa! Det blir i sånnafall ett kort kapitel...
_____________________________________- Kapitel 16 Jag tog upp en penna och började skriva tillbaka ett brev till Draco. Draco! Men det var ju du som ville det! Ha det så kul med din tjej Pancy! Jag trodde du var snäll. Hur kunde jag vara kär i dig Draco?! //Hermione. Jag knöt fast brevet på ugglans fötter. "Fängelsehålorna. Draco Malfoy" sa jag och såg ugglan flyga iväg. Sedan stängde jag fönstret efter den och satt mig trött ner på sängen. Jag frös. Jag kröp frusen ner i täcket och försökte sommna. Men det gick inte så bra när jag frös så mycket som ja gjorde. Morgonen där på mådde jag riktigt dåligt. Det visade sig att ja hade feber och var tvungen att stanna i sängen resten av dan. Det var riktigt tråkigt, att bara ligga där med världens huvudvärk. Efter halva dagen kom Dracos uggla inflygandes igen i mitt rum. Men den här gången hade den inget brev utan ett paket. Jag tog emot paketet och öppnade det. I det fanns det en medaljong. Den var jättevacker! Jag satt på mig den och öppnade medaljongen. I den fanns en liten lapp. På lappen stod det: Förlåt! Men det var inte jag! Ja vet nu vem det var... 23 september <3 5 sep, 2011 19:46
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 5 kl. 19:48
|
|
Dini99
Elev |
Pansy ??
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 sep, 2011 19:47 |
|
Smile
Elev |
awesome!!!!!!!!! mer när du har tid!!
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
5 sep, 2011 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen