En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Haha, grymt "För det andra står det R.J Lupin på jackan!" Gud, jag skulle nästan vilja ha bild på flummentorerna Ja, det skulle vara kul 1 okt, 2011 08:28 |
|
Borttagen
|
Ja, det skulle vara kul om vi kunde illustrera den här fanficen. Jag och GinnyOlivia får prata om det någon dag!
1 okt, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
Haha den är så roliig! Jag älskar ju Twilight också och det är väldigt roligt att slå ihop Twilight och Harry Potter så ni har verkligen lyckats!
11 okt, 2011 20:23 |
|
Ascendio
Elev |
12 okt, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Skriv mer!
12 okt, 2011 16:47 |
|
Hermione626
Elev |
12 okt, 2011 16:51 |
|
Ginny02
Elev |
tjejen ovanför mig^^^^^^^^^^^^^^ (Hermione626)
inspirerade mig till att börja läsa för en liten stunds sen. Den är jätte bra! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 12 okt, 2011 16:53 |
|
Hermione626
Elev |
Haha du sitter ju bakom mig så du hörde ju att jag skrattar till alla kapitel
![]() It's all Sting's fault
12 okt, 2011 16:56 |
|
Ginny02
Elev |
Ja, men nu är vi ju på varsit ställe!
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 12 okt, 2011 20:15 |
|
Borttagen
|
Ska lägga upp mer imorgon.
12 okt, 2011 22:29 |
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen