Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 12 13 14 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Ok, men nu ska vi inte chatta...

4 okt, 2011 21:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Ok, men nu ska vi inte chatta...


Nehepp. Okejdå.
Men på mugglisträffen nu i oktober, då ses vi alla vid centralen eller?

5 okt, 2011 13:52

Elin@
Elev

Avatar


^ Där vi träffades förra gången?
Det blir nog bäst :3

5 okt, 2011 17:13

Minidjuret
Elev

Avatar


I Lund? S:

5 okt, 2011 17:14

Elin@
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
I Lund? S:

HEH. Förlåt... Blandade ihop det lite... ^^'
Men finns det mötesplats i Malmö också?

5 okt, 2011 17:16

Minidjuret
Elev

Avatar


Ingen sådan tror jag s:
Men ska vi vara i Lund eller Malmö? xD

5 okt, 2011 17:18

Borttagen

Avatar


^
Malmö den 22:e eller 23:e oktober. Lund den 6:e november. ^^


Skrivet av Elin@:
Skrivet av Minidjuret:
I Lund? S:

HEH. Förlåt... Blandade ihop det lite... ^^'
Men finns det mötesplats i Malmö också?


Nä, tror inte det... Men vi skulle kunna ses INNE på centralen vid biljettautomaterna?

5 okt, 2011 17:23

Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 5 kl. 17:24
Antal ändringar: 1

Elin@
Elev

Avatar


Malmö, tror jag? c:
Men var ska vi då träffas? (EDIT: Kan vi inte träffas där ute någonstans? Jag och Louise åker ju inte tåg dit, och att hitta dit för oss kommer bli svårt...)
Och ska vi vara karaktärer eller vanliga elever?

5 okt, 2011 17:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elin@:
Malmö, tror jag? c:
Men var ska vi då träffas? (EDIT: Kan vi inte träffas där ute någonstans?)
Och ska vi vara karaktärer eller vanliga elever?


Vanliga elever.
Men hm... Var där ute isåfall? xD
Eh... Vi skulle kunna ses vid... Eeeeh... Hm... Jag vet inte. :c

5 okt, 2011 17:26

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Elin@:
Malmö, tror jag? c:
Men var ska vi då träffas? (EDIT: Kan vi inte träffas där ute någonstans? Jag och Louise åker ju inte tåg dit, och att hitta dit för oss kommer bli svårt...)
Och ska vi vara karaktärer eller vanliga elever?


Jag tycker utanför pressbyron där bussarna står, inte någon annan pressbyro

5 okt, 2011 17:27

1 2 3 ... 12 13 14 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.