Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
Vänta, Vilma/Wilma(Luna 1) Du var inte med på korten ju. D:
24 sep, 2011 19:48 |
|
Luna 1
Elev |
24 sep, 2011 19:53 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag ska lägga upp bilderna på fb men det kommer ta ett tag att ladda upp alla bilder på datorn eftersom den hatar mig...
24 sep, 2011 21:37 |
|
Stranger
Elev |
aww. Säg till när du är klar. ^^
24 sep, 2011 21:45 |
|
lillamymin
Elev |
Haha, bra. Lägger du upp de enskilda kortem med, eller får jag dem via meddelande/mail?
Jag kommer ha såå kul när jag skriver små beskrivningar om alla Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 24 sep, 2011 21:48 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahaha xD
Du får bilderna upplagda på fb? Är det ok? Skickar du mail och ställer de frågorna+ 24 sep, 2011 21:53 |
|
Stranger
Elev |
AWESOME!
24 sep, 2011 21:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Well, det blir nog imorgon eller övermorgon
Just nu är jag så trött att jag inte orkar. 24 sep, 2011 22:09 |
|
Stranger
Elev |
okok. ^^ VÄNTA!! Det är Lördag i dag va? NEEEJ. Et är skola i övermorgon.. Börja klokan 8 gå till 10 i 4. KUL!
24 sep, 2011 22:16 |
|
Minidjuret
Elev |
Börjar tio och slutar tjugo i fyra C:
24 sep, 2011 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen