Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch i Lundagård

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Stranger
Elev

Avatar


Vänta, Vilma/Wilma(Luna 1) Du var inte med på korten ju. D:

24 sep, 2011 19:48

Luna 1
Elev

Avatar


Vi kan kanske skicka till mymin?

Vilka var datumen till de andra träffarna?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

24 sep, 2011 19:53

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag ska lägga upp bilderna på fb men det kommer ta ett tag att ladda upp alla bilder på datorn eftersom den hatar mig...

24 sep, 2011 21:37

Stranger
Elev

Avatar


aww. Säg till när du är klar. ^^

24 sep, 2011 21:45

lillamymin
Elev

Avatar


Haha, bra. Lägger du upp de enskilda kortem med, eller får jag dem via meddelande/mail?

Jag kommer ha såå kul när jag skriver små beskrivningar om alla "Hennes favoritfärg på strumporna är...., hennes mest random talang är...." Bara för det kommer jag inte att komma ihåg

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

24 sep, 2011 21:48

Minidjuret
Elev

Avatar


Hahaha xD

Du får bilderna upplagda på fb? Är det ok?
Skickar du mail och ställer de frågorna+

24 sep, 2011 21:53

Stranger
Elev

Avatar


AWESOME! Men Louise när tror du blir klar med uppladdningen på fb? Vill se bilderna ju. ^^

24 sep, 2011 21:59

Minidjuret
Elev

Avatar


Well, det blir nog imorgon eller övermorgon
Just nu är jag så trött att jag inte orkar.

24 sep, 2011 22:09

Stranger
Elev

Avatar


okok. ^^ VÄNTA!! Det är Lördag i dag va? NEEEJ. Et är skola i övermorgon.. Börja klokan 8 gå till 10 i 4. KUL!

24 sep, 2011 22:16

Minidjuret
Elev

Avatar


Börjar tio och slutar tjugo i fyra C:

24 sep, 2011 22:25

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

Du får inte svara på den här tråden.