Pandan fan-cluben
Forum > Off Topic > Pandan fan-cluben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
*Knapra på en kaka jag med*
Skriv upp mig 8D 14 okt, 2011 08:19 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 09:00 |
|
Minidjuret
Elev |
Okej^^
14 okt, 2011 09:00 |
|
Fang
Elev |
Jag vill vara med!
14 okt, 2011 14:56 |
|
Tonkss
Elev |
14 okt, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 15:02 |
|
joel9324
Elev |
14 okt, 2011 15:06 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 19:51 |
|
Li
Biträdande rektor |
Då vi fått en del synpunkter och åsikter om att fanclubs inte är jätteroligt för alla medlemmar på hemsidan, och att det dessutom blir väldigt många trådar med olika fanclubs som puttar ner övriga trådar i Off Topic, låses härmed alla sådana trådar.
Vill ni uppskatta och kärleka varandra (vilket är jättefint!) så ber vi er använda trådar så som Komplimang-tråden eller liknande Detta beslut tas i och med att även om en hel del tycker fanclubs är jättekul, finns det medlemmar som blir ledsna av att inte få det. Då Mugglis vill sprida så mycket glad stämning som möjligt ser vi i Staff detta som den bästa lösningen. Kontakta gärna mig vid frågor! -låser- without something there is no nothing 15 okt, 2011 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen