SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Youknoowme
Elev |
20 aug, 2011 11:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Heh, låter jobbigt..... Om det är rätt schema som ligger utlagt på Internet så har vi nästan ingen engelska alls, bara två SKITKORTA lektioner. Engelska är ju det bästa ;((( fuck Åh, jag har engelska fyra dagar i veckan med en lärare jag hatar, this can be interesting, speciellt när jag älskar engelska, haha. 20 aug, 2011 11:06 |
|
Borttagen
|
^ Hehe, roligt. Or not :> Våran engelskalärare i åttan var jätteduktig på engelska:
"I has värry match häädäjk todäj så pliiis bi kvajät" 20 aug, 2011 11:09 |
|
Youknoowme
Elev |
20 aug, 2011 11:10 |
|
Borttagen
|
Åh, min förra lärare fick ett barn, liksom, varför inte vänta ett år?
20 aug, 2011 11:10 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av baramin: Upptäckte nyss att min nya fransklärare bor granne med mig. Fuck. Min biologi/mikrobiologi/kriminalteknik/kemi/naturkunskaps-lärare bor nästan granne med mig :| & jag tycker inte om henne...
20 aug, 2011 11:31 |
|
Borttagen
|
Jag började i skolan igår. Det kändes nervös för att jag skulle börja i en ny skola.
20 aug, 2011 13:07 |
|
Celebikai
Elev |
20 aug, 2011 13:12 |
|
Borttagen
|
20 aug, 2011 13:12 |
|
Youknoowme
Elev |
20 aug, 2011 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen