Peeps in Umeå?
Forum > Off Topic > Peeps in Umeå?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kom med några förslag bara!
Typ.. ska vi fika? Ska vi gå och se en film? Ska vi gå och kolla nåt intressant, ska vi på fortet, osv.. Bara att bomba idéer och tider som kan passa 21 sep, 2011 20:13 |
|
mine
Elev |
melindaa slutar ju halv fyra vilken tid blir det då? e.e
men man kan ju kanske ta och fika eller så kan man. Bara gå och omkring och sen se om man kommer på någonting:] 21 sep, 2011 20:18 |
|
kinshaw
Elev |
21 sep, 2011 21:24 |
|
mine
Elev |
21 sep, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
21 sep, 2011 21:28 |
|
kinshaw
Elev |
21 sep, 2011 21:29 |
|
mine
Elev |
21 sep, 2011 21:32 |
|
Borttagen
|
Ingen aning, vet inte ens om alla kan, och vilka som ska komma
25 sep, 2011 18:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 sep, 2011 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: haha o jag upptäckte den här tråden nu xD kul att det är fler som bor i umeå o inte bara jag Haha, tänkte puffa upp den lite! Har du lust att träffa några av oss på fredag? 25 sep, 2011 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen