Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Harry elr Neville ^^ Helst Neville tror jag♥
8 aug, 2011 15:44 |
|
Maharajah
Elev |
Den vuxne Draco skulle vara häftigt, undrar hur han blev.. haha
8 aug, 2011 15:44 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Han var ju med i slutscenen i Deathly Hallows, jag tyckte han såg lite ut som en en get hehe We never go out of style <3 8 aug, 2011 21:31 |
|
Borttagen
|
:O
8 aug, 2011 22:04 |
|
expelliarmus
Elev |
8 aug, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
GEORGE!
min älskade George! jag skulle seriöst göra allt för att få gifta mej med någon som honom. han e snygg, rolig, snäll och galen! annars Draco för att han är snygg, och han är säkert jättesnäll efter att Voldemort har dött! men.. nää... George är min älskling, har alltid varit och kommer alltid att vara ! ♥ 9 aug, 2011 00:34 |
|
Blaire
Elev |
9 aug, 2011 00:36 |
|
Enchanted
Elev |
Fred in my ♥
9 aug, 2011 00:43 |
|
expelliarmus
Elev |
9 aug, 2011 00:49 |
|
Evaine
Elev |
om jag hade varit kille, skulle det bli cho eller ginny..
men det är bara att inse faktum att jag är tjej. Och då har jag ingen aning ;s When nothing goes right, go left. 9 aug, 2011 01:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen