Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
CarolineLovegood
Elev |
Dubbade filmer suger. HP ska ses med originalspråket, punkt slut!
11 okt, 2011 11:29 |
|
Borttagen
|
håller med, ser alltid på engelska!
11 okt, 2011 13:38 |
|
Bellow
Elev |
håller me! ser dom BARA på engelska! me svensk text då.. x) :3
Join The Dark Side. NOW! ♆ 11 okt, 2011 13:43 |
|
expelliarmus
Elev |
Första gången jag såg en hel dubbad Harry Potter-film var för två månader sedan :$ Jag har alltid sett dom på engelska innan, sedan jag var sju år gammal.
Därför har jag alltså bara sett PoA på svenska och det sög. Jag kollar heller aldrig med svensk text, det förstör allt.
11 okt, 2011 13:46 |
|
Ginnny
Elev |
Låter konstigt när dom pratar sevenska tycker ja... Mycket bättre på Engelska!!!
12 okt, 2011 15:14 |
|
Borttagen
|
Haha, svenskdubbade HP-filmer är gräsliga!
12 okt, 2011 15:18 |
|
Johannai
Elev |
Det blir liksom inte samma upplevelse när en film är dubbat!
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 12 okt, 2011 16:46 |
|
Edmund Rasper
Elev |
Det låter bara dumt att ha det på andra språk än orginalspråket ^^
Även om jag älskar Hermiones på svenska i första filmen (tvingades se den på svenska med min kusin) Wäwä. The dark lord is coming! 12 okt, 2011 16:48 |
|
parkinson123
Elev |
12 okt, 2011 16:48 |
|
Hermione626
Elev |
^AA jag med försöker att få en-Daniel-Radcliffe-brittisk-röst eller Emma-Watson-Kunglig-brittisk-röst.
![]() It's all Sting's fault
12 okt, 2011 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen