Draco Malfoys första är på Hogwarts! [SV]
Forum > Fanfiction > Draco Malfoys första är på Hogwarts! [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
:WP:
Elev |
har så tomt med ideér så det tar ett tag innan jag laddar upp, tyvärr
(Hoppar fram en månad) -Draco! Öka, vi kommer försent till Förvandlingskonsten! Draco vaknade med ett ryck av att Blaise Zabini stod över honom och skrek. Han hoppade upp ur sängen och bytte om. Han fick strunta i frukosten, dom skyndade sej ner till förvandligskonsten. Dom hälsade goddag till Professor McGonagall och satte sej ner, Crabbe och Goyle satte sej tillsammans som vanligt (dom är som tvillingar typ, tänkte Draco) Zabini satte sej med Pansy och Draco med en annan Slytherin pojke som hette Teodore Nott. Dom skulle förvandla en fjäder till en fågel. Dom började öva och snabbt fick Draco till det. Crabbe som satt bakom honom knackade honom på ryggen och Draco vände sej om, Crabbe gav honom en lapp. Draco öppnade lappen och läste Vi är bara vänner eller? Det blir nog bäst så…Vill inte förstöra våran vänskap, Sorry. // PP När Draco läste klart lappen från Pansy så skrev han: Lugnt. Bäst vi bara är vänner. / Draco Han vände sej om och gav lappen till Crabbe som gav den till Pansy. Efter en stund var lektionen över, det kändes som en lättnad nu när Draco och Pansy visste att dom bara var vänner. Lite senare på eftermiddan gick dom ut för att kolla på när Slytherinlaget tränade Quidditch. På vägen dit mötte dom på ett gäng Hufflepuffelever och Emie som gick där med Caroline. Emie och Carro gick snabbt längre bort från dom. -Vilka mesar. Hånflinade Draco. Dom andra höll med. -Så du spöade alltså den där smutsskallen Caroline i uggletornet vid jul? -Ohja, det gjorde jag allt. Svarade Draco stolt. -Fräänt! Hoppas ni gillar det.. 30 jul, 2011 15:58 |
|
Borttagen
|
Såklart =)
30 jul, 2011 16:29 |
|
EmilySwann
Elev |
30 jul, 2011 17:19 |
|
:WP:
Elev |
mee to..
30 jul, 2011 17:20 |
|
anotherMe
Elev |
bra mer
R.I.P Dobby, a free elf 30 jul, 2011 17:21 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 31 jul, 2011 17:48 |
|
sweetfia
Elev |
MEER!
31 jul, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
moree ^.^
31 jul, 2011 18:34 |
|
nilla10
Elev |
mer mer mer mer mer mer mer mer mer
mer mer mer mer mer mer mer mer mer hej hej! :) 31 jul, 2011 18:40 |
|
moii
Elev |
1 aug, 2011 08:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen