Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
:WP:
Elev |
Skrriiiiv!
14 jul, 2011 21:10 |
|
Hermione626
Elev |
14 jul, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2011 21:24 |
|
Lily Evans
Elev |
Mer =)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 14 jul, 2011 21:37 |
|
mine
Elev |
14 jul, 2011 23:21 |
|
Slytherinofc
Elev |
Håller med alla andra, skriv mer!
Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 14 jul, 2011 23:23 |
|
EmilySwann
Elev |
15 jul, 2011 00:22 |
|
Borttagen
|
Dragonskull: FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT! Jag menade det..:*
----------------------------------------------------- GINNY: - HERMIONE! Ropade jag efter henne men hon fortsatt att springa. Både jag, Blaise och Draco reste oss och gick fram till Ron. - Vad fan sa du Ronald? Fräste jag surt. Ron teg som en liten mus. - Han kallade henne smutsskalle! Sa Fred och blängde på sin lillebror. Jag och Draco drog efter andan och Blaise knöt nävarna. jag la en lugnande hand på hans arm och han tittade ner på mig och andades ut. Jag log snett. - Fan för dig Ronald! Sa jag och skakade huvudet innan jag rusade ut ur salen. - Vi delar på oss. Jag tar sällskapsrummet, Draco ner till sjön och Blaise kolla biblioteket och alla toaletter! Dom nickade och vi rusade åt ett varsitt håll. Målet var att hitta Hermione. - Lösenord? Sjöng den tjocka damen. - Har du sett Hermione? Flåsade jag. - Granger? Frågade den tjocka damen glatt. Jag nickade - Nej hon har inte kommit hit på ett tag! Jag nickade och vände mig om och sökte efter henne på hela våningen. Då kom jag på det. Jag rusade ner till biblioteket och hittade Blaise titta bakom alla gobelänger han kunde hitta. - Blaise hon är i vid-behov-rummet! Han slog sig för pannan. - Såklart! VI måste hitta Draco! Han tog min hand och vi sprang ner till sjön där Draco letade och skrek efter henne. - Vid-behov-rummet Draco! Flåsade vi båda medans vi höll våra händer mot våra sidor. Draco nickade sakta. - Men hur ska vi hitta henne där? Vi tänkte efter. - Vi får sitta utanför och vänta! Vi gick upp och satte oss och väntade på henne. Klockan blev efter 8. - Mr Malfoy, Mr Zabini och Miss Weasley vad gör ni här? Professor SNape kom gåendes mot dom. Draco reste sig upp och började förklara. - Ron Weasley kallade Hermione för smutsskalle och nu är hon där inne. Vi väntar på henne! SNape nickade. - Okej 10 poängs avdrag för Gryffindor för det han sa och jag informerar de andra lärarna! - Tack Professor Snape! Sa jag och log försiktigt. Han log tillbaka. - Blaise och Draco's vänner är mina vänner kom ihåg det Ginny! Jag log och nickade. Sedan lutade jag mig mot Blaise axel och somnade. Mera?? 15 jul, 2011 09:35 |
|
Borttagen
|
Haha, gör inget
Snyggt! 15 jul, 2011 10:01 |
|
:WP:
Elev |
Mer mer mer !! Ännu meeeer !!
15 jul, 2011 10:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen