Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har något emot svampbob, jag tål honom inte. han är dock grymt gullig!
5 jul, 2011 19:31 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Skroffsan: Hejhej! Jag är universums barnsligaste människa, och just den här veckan har jag fått ett "nostalgiryck" och kollar på gamla filmer och spelar bebisdataspel Får ni något liknande och vilket program klistrades fast i eran näthinna från när ni var små?♥ Jag nördar Disney och astrid lindgren filmer just nu. Och såklart vintergatan(de gammla avsnitten) c: 5 jul, 2011 19:31 |
|
Salazar1
Elev |
Jag satt och kollade på tv och så kom Vampyr skolan upp! Det var ett avmina favorit program innan!
Slytherin Pride 5 jul, 2011 19:54 |
|
Borttagen
|
natten ska spenderas framför datorn med gamla tvserier!
5 jul, 2011 20:28 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 20:30 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Skroffsan: Hejhej! Jag är universums barnsligaste människa, och just den här veckan har jag fått ett "nostalgiryck" och kollar på gamla filmer och spelar bebisdataspel Får ni något liknande och vilket program klistrades fast i eran näthinna från när ni var små?♥ Jag nördar Disney och astrid lindgren filmer just nu. Och såklart vintergatan(de gammla avsnitten) c: Jag nördar alltid Astrid Lindgren och Disney. Bröderna Lejonhjärta for the win! ♥ ![]()
5 jul, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Nalle har ett stort blått hus, haha. ♥
Och så tittade jag alltid på Gnottarna och Tjorven som jag kallade det för. Och Doris och Gösta. Och massa andra som jag bara blir glad av när jag tänker på dem! 5 jul, 2011 20:48 |
|
Borttagen
|
Svampbob och LatjioLajban XD med mycket mer C;
5 jul, 2011 20:52 |
|
Knizzlare
Elev |
Ja latjolajban
Nicke o Nilla ftw! Inte den där nya -.- Nu har jag laddat ner pokemon fire red och emerald, heheeh, spelade det HELA tiden förut :3 ![]()
5 jul, 2011 21:12 |
|
Chriszy
Elev |
I solemnly swear that I am up to no good. 5 jul, 2011 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen