Hur gammal var du när du såg Harry ...
Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jadu, det va kanske när jag var 4 eller så? c:
Jag minns att jag såg den dubbade versionen på vår gamla vhs. 12 sep, 2011 16:25 |
|
Katherine98
Elev |
Jag minns typ inte när jag såg harry potter första gången men jag var någ 4-6 år
Im a wolfgirl<3333 Och ett stort HP fan 12 sep, 2011 16:27 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag var typ 4 år. Harry Potter och Hemligheternas Kammare läste jag när jag var nio.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 sep, 2011 16:28 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag tror att jag var 4-6 år.
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 12 sep, 2011 16:33 |
|
Saqura
Elev |
Skrivet av Borttagen: På barnbio får man väl gå? Fast inte på Harry Potter, ofc.Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte riktigt ihåg men jag vet iaf att jag såg CoS på bio när jag var tre eller 4 år... Man får inte gå på bio när man är så ung
Harry Potters död.
12 sep, 2011 18:04 |
|
JoTonks
Elev |
11.
Men jag såg inte den på länge, men när jag såg fången från Azkaban (den första jag såg) var jag väl runt 5-6 år.
12 sep, 2011 18:07 |
|
Johannai
Elev |
Jag såg den då jag var 7 exakt. Jag kommer ihåg att mamma hade lovat mig att få se den när jag hade fyllt sju! Efter den kvällen kollade jag nog på den varje dag i en månad... hihi
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 12 sep, 2011 18:17 |
|
Emmsaan
Elev |
Jag minns det som om det var igår
Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 12 sep, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Saqura: Skrivet av Borttagen: På barnbio får man väl gå? Fast inte på Harry Potter, ofc. Skrivet av Borttagen: Jag kommer inte riktigt ihåg men jag vet iaf att jag såg CoS på bio när jag var tre eller 4 år... Man får inte gå på bio när man är så ung Ja, barnbio såklart^^ men HP har ju 11 års gräns har jag för mig. 12 sep, 2011 20:52 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Hermiones röst i De vises sten och hennes röst i Hemligheternas Kammare är så amazing haha!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 sep, 2011 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen