Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur gammal var du när du såg Harry ...

Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...

1 2 3 ... 12 13 14 ... 21 22 23
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jadu, det va kanske när jag var 4 eller så? c:
Jag minns att jag såg den dubbade versionen på vår gamla vhs.

12 sep, 2011 16:25

Katherine98
Elev

Avatar


Jag minns typ inte när jag såg harry potter första gången men jag var någ 4-6 år

Im a wolfgirl<3333 Och ett stort HP fan

12 sep, 2011 16:27

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Jag var typ 4 år. Harry Potter och Hemligheternas Kammare läste jag när jag var nio.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

12 sep, 2011 16:28

SweetSweet
Elev

Avatar


Jag tror att jag var 4-6 år.

If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again...

12 sep, 2011 16:33

Saqura
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag kommer inte riktigt ihåg men jag vet iaf att jag såg CoS på bio när jag var tre eller 4 år...

Man får inte gå på bio när man är så ung
På barnbio får man väl gå? Fast inte på Harry Potter, ofc.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrdd2edt8W1qa3emao2_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrc6z0P1ds1qb9qh4o4_250.gif Harry Potters död.

12 sep, 2011 18:04

JoTonks
Elev

Avatar


11.
Men jag såg inte den på länge, men när jag såg fången från Azkaban (den första jag såg) var jag väl runt 5-6 år.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi55.tinypic.com%2F353bb6g.gif

12 sep, 2011 18:07

Johannai
Elev

Avatar


Jag såg den då jag var 7 exakt. Jag kommer ihåg att mamma hade lovat mig att få se den när jag hade fyllt sju! Efter den kvällen kollade jag nog på den varje dag i en månad... hihi

Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind.

12 sep, 2011 18:17

Emmsaan
Elev

Avatar


Jag minns det som om det var igår Jag var 6 år och satt och var sur för att jag var för liten för att få gå på bion

Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably.

12 sep, 2011 18:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Saqura:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag kommer inte riktigt ihåg men jag vet iaf att jag såg CoS på bio när jag var tre eller 4 år...

Man får inte gå på bio när man är så ung
På barnbio får man väl gå? Fast inte på Harry Potter, ofc.

Ja, barnbio såklart^^ men HP har ju 11 års gräns har jag för mig.

12 sep, 2011 20:52

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Hermiones röst i De vises sten och hennes röst i Hemligheternas Kammare är så amazing haha!

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

12 sep, 2011 20:53

1 2 3 ... 12 13 14 ... 21 22 23

Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...

Du får inte svara på den här tråden.