Melodifestivalen 2016
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2016
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wira
Elev |
Asså det nya introt är ju väldigt coolt
13 feb, 2016 20:07 |
|
Frivolt
Elev |
Woho! Jag hejar iaf på David Lindgren ^^
13 feb, 2016 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Woho! Jag hejar iaf på David Lindgren ^^ Jag också! 13 feb, 2016 20:10 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Bidrag 1 David Lindgren: Jag tycker han är en relativt tråkig artist och inget märkvärdigt och likaså hans låt, men det finns och kommer komma värre bidrag i tävlingen *host* deltävling fyra med Dolly Style*host*
13 feb, 2016 20:17 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Min favorit är Isa
Hon fyller år på samma dag som jag 13 feb, 2016 20:38 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Bidrag 2 Viktor och natten: Inte min kopp av te och ingen favorit alls. Förmodligen behöver han sympatirösterna han kan få av historien bakom namnet "Viktor och natten"...
Bidrag 3 Molly Pettersson-Hammar: Hon har en bra röst och detta bidraget är det bästa hittills enligt mig! Bidrag 4 Isa: Jag gillar denna låten betydligt mycket mer än jag gillade hennes gamla melodifestivalen låt och jag älskade framträdande! Tror detta kan vara min favorit hittills! Bidrag 5 Glömde namnet men hon som vann finska melodifestivalen några år sen: Tråkig låt enligt mig och det enda jag kunde tänka på var Lady Gaga avsnittet i Glee då vocal adrenaline hade röda dräkter på sig och liknande koreografi!
13 feb, 2016 20:38 |
|
Frivolt
Elev |
Hittills : ingen! -.-
13 feb, 2016 20:43 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Bidrag 6 Patrik, Tommy och Uno:
Mjäää... Refrängen kändes väldigt dramatiskt och allt kändes väldigt cheesy och eh??
13 feb, 2016 20:44 |
|
Wira
Elev |
ASSÅ HAHA dramatens(?) mellanakter är bäst! xD
EDIT: Handlar alla låtar om kärlek? 13 feb, 2016 20:46 |
|
Borttagen
|
Ja, tydligen. Det är ju alla hjärtans dag imorgon. 13 feb, 2016 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen