PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Nej", sa jag ironiskt.
26 nov, 2015 21:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 nov, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
"a?" Sa jag. "Jaha?"
26 nov, 2015 21:06 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag satte mig ned och satte på tv'n. När Charlotte inte kom (ingen anning om varför) så kastade jag en popcorn på henne.
![]()
26 nov, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
Jag skrek till.
"Jag visste det!" Sa jag. 26 nov, 2015 21:13 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 nov, 2015 21:13 |
|
Borttagen
|
"Nej, fö att det är typiskt dig" Sa jag.
26 nov, 2015 21:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 nov, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och log.
27 nov, 2015 10:58 |
|
Borttagen
|
themarauder-flytta denna tråd till rollspelsforumet
27 nov, 2015 16:00 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen