[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Du vet att han kommer klara sig, eller hur?" sa Isabella och tittade på sin vän.
18 nov, 2015 13:56
|
|
Borttagen
|
" tänk om han inte gör det" sa Lexi.
18 nov, 2015 15:38
|
|
Borttagen
|
"Han kommer att göra det" sa Isabella lugnande och tittade på henne. Hon hade fortfarande handen på hennes axel. "Du måste bara tro på honom"
18 nov, 2015 16:19
|
|
Borttagen
|
Lexi kollade mot dörren och sen ner i knät.
18 nov, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
Isabella tittade på henne.
"Jag vet att han kommer klara sig"
18 nov, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
" Jag hoppas det" mumlade Lexi.
18 nov, 2015 16:28
|
|
Borttagen
|
Isabella kramade om henne.
18 nov, 2015 16:58
|
|
Borttagen
|
Lexi kramade tillbaka och satt och väntade på doktorn skulle komma ut igen.
18 nov, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
Efter en stund kom doktorn tillbaka.
"Han kommer att klara sig" sa doktorn och harklade sig lite. "Men han måste ligga på sjukhuset tills han ben blivit bättre."
18 nov, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
" Får jag besöka honom nu?" frågade Lexi tyst.
18 nov, 2015 17:10
|
Du får inte svara på den här tråden.