Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Med Hagrid och Flitwick. Om jag har sagt andra förut så har jag nog ändrat mig eller haft en dag med dom.
22 aug, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
gud weasley familjen är populär, visst dom är härliga och så men jag skulle lugnt vilja träffa någon av lärarna på hogwards. now thats what i call power!
22 aug, 2011 19:30 |
|
Alicia.
Elev |
Severus Snape tror jag
22 aug, 2011 19:34 |
|
Saqura
Elev |
22 aug, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja umgås med Neville, men jag tror inte att vi skulle passa så bra ihop eftersom båda är ganska tillbakadragna.
Då skulle jag nog hellre vara med Luna, eftersom de få vänner jag har irl liknar henne ganska mycket i sättet. 22 aug, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: gud weasley familjen är populär, visst dom är härliga och så men jag skulle lugnt vilja träffa någon av lärarna på hogwards. now thats what i call power! Specialundervisning...? xD 22 aug, 2011 19:50 |
|
Nintendo64
Elev |
Draco eller Ron, mumsiga karlar det där alltså.
och båda är väldigt awesome på deras egna sätt
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
22 aug, 2011 20:33 |
|
Jackie
Elev |
Neville så jag kan hjälpa honom med hans självförtroende! Han är så söt!!!
22 aug, 2011 20:40 |
|
moii
Elev |
Luna såklart, och Draco [ omnomnom ] , och Voldy skulle ju vara lite småcoolt att träffa
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 22 aug, 2011 20:53 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
22 aug, 2011 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen