[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
Johanna tittade över hans axel för att kunna se på hologrammet.
Simon vände sin blick mot Joe som precis tagit fram den.
6 nov, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
Joe granskade den.
" hm jag fattar inte sånt här" sa Meg.
6 nov, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
"Det var väl bara att tryckte på knapparna eller?" frågade Johanna och tittade på hologrammet.
6 nov, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
Joe tryckte på en av knapparna.
Meg kollade på Joe.
6 nov, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
Hologrammet började lysa ljust blått och kartan och bilderna kom ännu en gång upp.
"Duktigt." sa Johanna och log mot honom.
Sebastian flyttade sig lite närmare dem så att han kunde se hologrammet lite tydligare.
6 nov, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
Meg granskade det under tystnad.
" där är deras läger" sa hon och pekade på huset.
Joe granskade huset.
" det kommer bli svårt eftersom dom har vakter runt hela huset" sa han.
6 nov, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
Johanna granskade huset han också.
"Vi kan ju alltid ta bort dem rätt enkelt, tycker ni inte?" frågade Simon och tittade på dem. "Om vi använder våra krafter borde vi kunna smyga in."
6 nov, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
" jag kan ju göra mig osynlig" sa Meg och kollade på dom.
6 nov, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
"Jag kan ändra form till någon ut av soldaterna." svarade Simon och tittade på Joe och Johanna.
"Jag kan smyga in på något sätt." svarade Johanna och ryckte lite på sina axlar.
6 nov, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
" undrar om jag kan göra flera osynliga" sa Meg och kollade på dom.
" vi kan ju provar" sa Joe.
6 nov, 2015 20:49
|
Du får inte svara på den här tråden.