[PRS]Like Love
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS]Like Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
((Ja.))
23 okt, 2015 22:33 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Troligtvis hade jag somnat på vägen för när jag vakna låg jag i en sjukhus säng. Alldeles bredvid Daphnne.
![]()
23 okt, 2015 22:37 |
|
Borttagen
|
Plötsligt kunde jag se.
Mitt huvud bultade, och jag mådde dåligt. "Aj." stönade jag dovt. 23 okt, 2015 22:39 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Kag kännde mig bättre än innan. Visst jag hade huvudvärk men annars var jag någurlunda okej. Hur länge hade jag sovit? Jag hörde hur Daphnne stöna.
"Är du Okej?" Frågade jag henne. SKIT! Lika hes som innan! ![]()
23 okt, 2015 22:42 |
|
Borttagen
|
Jag ryckte till. Var var jag? Vem pratade med mig?
"Vem... är du?" frågade jag. 23 okt, 2015 22:46 |
|
Missy The Timelady
Elev |
23 okt, 2015 22:48 |
|
Borttagen
|
"Axell.... kanske..." svarade jag. "Jag kommer inte riktigt ihåg mitt namn...?" frågade jag.
23 okt, 2015 22:56 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"NI ÄR VAKNA!" Det var en tjej röst. "ALLI DEM ÄR VAKNA!" En till kom in i rummet med orden 'är det sant' en man. Kvinnan kom till mig.
"Alice, din och Daphnne's läkare", sa hon innan hon gick till Daphnne för att precentera sig. Manen som tydligen hetter Alli kon fram och sa att han också var våran läkare. ![]()
23 okt, 2015 23:01 |
|
Borttagen
|
"Är jag Daphnee?" frågade jag när läkaren kom till mig.
23 okt, 2015 23:03 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Hur länge har vi vakt här?" Fråga jag hest.
"En och en halv dag", svarade Alli lugnt. "Varför är jag här da?" Frågade jag. "Du svimma på vägen hit. Förmodligen från det som hände tidigare den dagen", svara han. ((Alltså jag vet inte direkt om man kan ligga i säng säng i en och en halvdag och vara avsvimmad... Men men!)) ![]()
23 okt, 2015 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen