Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
Alexia kom ner till hallen och kollade på sina föräldrar.
" Ni ska inte vara hemma än" sa hon.
13 okt, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
Deras mamma log
" Vi kom hem tidigare" log hon " Ni har väl inget emot det?"
Simon rodnade lätt. Om dem bara visste vad som hänt under natten....
13 okt, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
" Men mamma du sa att ni åkte iväg för att vi skulle visa att vi är stora nog att ta hand om oss själva" sa Alexia och kollade på mamma.
13 okt, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
"Jag vet att ni klarara er själva, Alexia!" skrattade deras mamma. " Vi kommer att vara åka bort snart igen"
Simon kollade bort.
13 okt, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
Alexia suckade och försökte få ögonkontakt med Simon.
13 okt, 2015 20:09
|
|
Borttagen
|
Simon såg på Alexia.
" Ursäkta ett ögonblick!" sa Simon och gick ut i köket och hoppades att Alexia skulle komma efter
13 okt, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Alexia gick efter sin bror till köket.
13 okt, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Simon såg på Alexia och höjde på ögonbrynen.
13 okt, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
13 okt, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
Simon såg menande på Alexia.
13 okt, 2015 20:21
|
Du får inte svara på den här tråden.