[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
7 okt, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
"Då ses vi sen då!" Sade jag.
7 okt, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
"Ja, vi ses!" svarade jag.
7 okt, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Kan inte Draco ha en bror som är lika gammal som min karaktär?
Vem skulle hamna var? Tänkte jag.
7 okt, 2015 21:22
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Jovisst! Vad ska han heta?
Jag var jätteglad för ännu en termin på Hogwarts, men samtidigt spänd. Hur skulle det gå för Lucas?
7 okt, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Välj du!
"Kan jag sitta här?" Frågade jag en kille.
8 okt, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Feliz (uttalas FelIs)?
Jag gick mot Hermione.
10 okt, 2015 16:58
|
|
Borttagen
|
"Visst!" Svarade pojken som var väldigt lik Malfoy.
10 okt, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
Jag var orolig. Riktigt orolig. Hur skulle Lucas klara sig?
10 okt, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
"Vad heter du?" Frågade jag honom.
10 okt, 2015 21:09
|
Du får inte svara på den här tråden.