D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ehm, Hermione. Det här är Joe. och Joe det här är min tvillingsyster Hermione,"
19 sep, 2015 21:52 |
|
Borttagen
|
- Hej Joe! Säger jag glatt.
- Var det du som svimmade igår? - Japp, säger jag kite tvekande. - Ska vi gå? - Ja, säger Draco. Han är uppenbarligen lättad över att jag tycker att Joe verkar snäll. 19 sep, 2015 21:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-19 kl. 21:55
|
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 21:54 |
|
Borttagen
|
"Vi borde gå ja." sa jag och vi började gå
19 sep, 2015 21:55 |
|
Borttagen
|
Jag ler mot dem båda.
- Okej! Vart ska vi gå? Trekvastar? - Låter bra, säger Joe. - Draco du behöver inte vara så nervös. Jag tycker att Joe är snäll och det är bra att du har fått en vän, säger jag och ler. 19 sep, 2015 21:58 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag följde efter de andramen kom och tänka på en sak.
-Hörni kan vi gå in på spökande stugan? Frågade jag.
19 sep, 2015 21:58 |
|
Borttagen
|
Jag nickade fort. Men jag var nervös, men jag hade ingen aning om varför. Jag hade ju träffats och gjort saker som det här med min syster förut. Och jag förstår inte varför det skulle vara på grund av Joe.. eller?
19 sep, 2015 21:59 |
|
Borttagen
|
- Okej, säger jag glatt. - Vad tror ni finns där?
- Ingen anning.. säger Draco. - Vi kollar säger Joe. 19 sep, 2015 22:00 |
|
Borttagen
|
Vi gick fort dit.
"Är ni säker på att ni vågar det här?" frågade jag nervöst. 19 sep, 2015 22:01 |
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen