Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"hålla på dig med" ropade Caroline medans hon fortsatte med maten.
13 sep, 2015 18:20
|
|
Borttagen
|
Caleb log och gick sedan upp med skulpturen och ställde den I bokhyllan bland de andra skulpturerna.
" Behöver nog städa hyllan " mumlade Caleb.
13 sep, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
Caroline la in Sushin i kylskåpet för tillfället. Hon suckade lite.
"Caleb det är din tur att diska" ropade Caroline.
13 sep, 2015 18:26
|
|
Borttagen
|
" Jag vet det " ropade Caleb får städa efter jag har diskat tänkte Caleb och gick ner för trappan.
13 sep, 2015 18:28
|
|
Borttagen
|
Caroline såg mot sin bror.
"vad tror du pappa menade i går när vi pratade om en tredje kusin?" sa Caroline lite frågandes.
13 sep, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
" Ingen aning " sa Caleb och suckade han började diska och började även fundera på vad hans far menade.
13 sep, 2015 18:32
|
|
Borttagen
|
"För om han inte är en människa ...vad kan han vara då för något?...du tror väl inte att ....han är en utomjording?" frågade Caroline osäkert.
13 sep, 2015 18:41
|
|
Borttagen
|
" Det finns inga utomjordingar " sa Caleb bestämt och la in en skål i skåpet.
13 sep, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
"Hur kan du veta det? Galaxen är enorm trots allt" sa Caroline & såg mot Caleb.
Danny kom hem en aning sömnigt.
13 sep, 2015 18:45
|
|
Borttagen
|
" Jag vill ha bevis innan jag tror på något sånt övernaturligt " sa Caleb han diskade det sista och la undan det.
13 sep, 2015 18:51
|
Du får inte svara på den här tråden.