PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Så, nu är vi framme!" Sade jag. 25 aug, 2015 20:51 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Är vi i luften framme, eller på marken, framme?" Frågar jag med slutna ögon. Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 20:52 |
|
Borttagen
|
Ian
"Marken." Sade jag. 25 aug, 2015 20:53 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag öppnar sakta ögonen, och börjar slappna av. Vi var på ett berg. Vänta... Ett berg... Ett högt berg... Ett väldigt högt bärg. "Hur högt är det?" Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 20:54 |
|
Borttagen
|
Ian
"Tja, det är en bra fråga!" Sade jag. 25 aug, 2015 21:14 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Ian, om du inte visste det så är jag sjukt höjdrädd! Men jag kan försöka att inte skrika...." Säger jag Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 22:07 |
|
Borttagen
|
Ian
"Inomhus märks det inte!" Sade jag glatt. 26 aug, 2015 18:38 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Är inte du rädd för något?" Frågar jag, medans jag klamrar mig fast i hans arm, så att jag inte ska ramla. Go Fuck yourself you damn cereal 26 aug, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
Ian
"Inte för höjder iallafall!" Sade jag. 26 aug, 2015 21:05 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Något annat?, jag frågade inte om du också var höjdrädd, jag frågade om du var rädd för något Annat." Go Fuck yourself you damn cereal 26 aug, 2015 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen