Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Mina märkte Izak. Hon sprang fram till honom.
"Hej vad läser du?" frågade Mina en aning nyfiket & försökte se vad Izak läste.
12 aug, 2015 20:04
|
|
Borttagen
|
" Läser hugger games " sa Izak och såg upp han log mot Mina och kände sig redan bättre till mods bara genom att se på henne.
12 aug, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
"Åh är inte det mer en tjej bok?" frågade Mina lite skämtsamt.
12 aug, 2015 20:06
|
|
Borttagen
|
" kanske det " sa Izak och log han la ner boken i väskan och reste sig.
12 aug, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
"Ska vi gå till våran första lektion? vi har ju hemkunskap på morgonen" sa Mina & log ett av sina vanliga leenden.
12 aug, 2015 20:09
|
|
Borttagen
|
" Åh okej " sa Izak och reste sig han var inte så förtjust i hemkunskap.
12 aug, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
"Om vi har tur så kanske vi kan hamna i samma grupp" sa Mina & log. Hon tog tag i Izak's hand & drog med honom mot Hemkunskaps lektionen.
12 aug, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
" Hoppas det gillar inte att jobba med folk jag inte Känner " sa Izak och rättade till sina glasögon.
12 aug, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
"Jag vet det" sa Mina & log fortfarande.
12 aug, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
Izak log och gick in i hemkunskap salen han såg sig omkring och satte sig kring ett bord.
12 aug, 2015 20:24
|
Du får inte svara på den här tråden.