Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 12 13 14 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gwen
Efter en stund kommer Joey fram till mig och frågar efter hjälp. Jag nickar glatt och flyttar min stol tvärs över rummet till hans. Sen visar jag honom dom olika ackorden vi övar på idag.

11 aug, 2015 23:04

JossiMarauder
Elev

Avatar


Josse —

Jag somnade i slutet ungefär och hamnar i en orolig sömn.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 23:14

Kaylin
Elev

Avatar


Kaylin
Och som vanligt hade (nästan) alla glömt lilla mig. Musiken var inget vidare. Jag satt längst bak i klassrummet och räckte upp handen, medans jag försökte att dra med strängarna med hakan, men jag fick bara ont, så resten av lektionen satt jag och viftade med trollstaven , som jag hade köpt i London. "Obliviate, alohomora, wingardium levOsa, accio" för varje trollformel rörde jag med staven, men inte en gnista framstod. Väl ute från musiken drar jag på mina mörkrosa Skullcandy hörlurar, drar på högsta volym, och tar fram fenixordern ur axelväskan. Jag märker inte ens att nästa ämne börjar.

Go Fuck yourself you damn cereal

11 aug, 2015 23:50

Borttagen

Avatar


Gwen
Efter musiken får jag syn på en tjej med hörlurar som läser en tjock bok. jag skulle känt igen den vart som helst. Jag går fram till tjejen med boken och frågar:
"Hej, är du också Potterhead?"

11 aug, 2015 23:53

Kaylin
Elev

Avatar


Kaylin
Jag märker inte att en tjej står och tittar på mig, förens hon knackar på min axel. Jag pausar, tar av mig hörlurarna och hon ställer frågan igen. "Är du också Potterhead?" "Nää! Det är ju precis därför jag har läst hela serien stjugotre gånger på svenska, och nio på engelska!..." Jag ser på henne, och hon ser frågande på mig. "Ja... Jag är ett Potterhead!" Sa jag, medans jag drog fram den långa Gryffindorhalsduken under jackan.

Go Fuck yourself you damn cereal

11 aug, 2015 23:58

Borttagen

Avatar


Gwen
Flickan drar fram en lång gryffindorhalsduk under jackan. Jag kanske skulle ta med min egen någon dag. Jag hade köpt en med Slytherins emblem när jag var i London förra sommaren.
"Vad heter du?" Undrar jag.

12 aug, 2015 00:17

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag går ut från musiken och ser två en har en Gryffindor-halsduk, ja dem har tydligen också Potterheads.

12 aug, 2015 07:37

Kaylin
Elev

Avatar


Kaylin
Jag ser tjejen med kameran, och reser mig upp. "Hej! Jag är Kaylin... Men kalla mig för Kayla!"

Go Fuck yourself you damn cereal

12 aug, 2015 09:19

Borttagen

Avatar


Joey

Jag går ut ur klassrummet och går mot toan.

12 aug, 2015 09:21

Borttagen

Avatar


Gwen
När Kayla reser sig öppnar jag en bok och börjar läsa.

12 aug, 2015 09:22

1 2 3 ... 12 13 14 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.