PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
Jag suckade åt brevet och skrev sedan upp tiden i almenackan.
29 aug, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
På mitt brev stod det:
Hej Nathalie!
Du är bjuden på te hos mig på lördag morgon.
M.V.H Sanna
Jag log.
29 aug, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
"Vad stod det i ditt brev?" Frågade jag Nathalie.
29 aug, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
" Sanna, en gammal kompis, vill att jag ska komma på te på lördag morgon, i ditt då?" sa jag snabbt.
30 aug, 2015 17:29
|
|
Borttagen
|
"Ministeriet vill att jag ska komma." Muttrade jag.
30 aug, 2015 18:00
|
|
Borttagen
|
" Varför då då?" frågade jag oroligt.
30 aug, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
"De har fått för sig att jag ska bli Auror." Sade jag.
30 aug, 2015 18:12
|
|
Borttagen
|
" Men bebisen då?" frågade jag oroligt och la händerna på magen.
30 aug, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
"Om jag någonsin blir Auror så lovar jag att utföra mina uppdrag snabbt!" Sade jag.
30 aug, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
" Vad bra, men det innebär en stor risk. Åh, förresten fick vi ett brev från hogwarts." sa jag tittandes ner i golvet.
31 aug, 2015 15:57
|
Du får inte svara på den här tråden.