Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med ellisen05 [Del 2]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]

1 2 3 ... 12 13 14 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag suckade åt brevet och skrev sedan upp tiden i almenackan.

29 aug, 2015 21:14

Borttagen

Avatar


På mitt brev stod det:
Hej Nathalie!
Du är bjuden på te hos mig på lördag morgon.
M.V.H Sanna

Jag log.

29 aug, 2015 21:18

Borttagen

Avatar


"Vad stod det i ditt brev?" Frågade jag Nathalie.

29 aug, 2015 21:19

Borttagen

Avatar


" Sanna, en gammal kompis, vill att jag ska komma på te på lördag morgon, i ditt då?" sa jag snabbt.

30 aug, 2015 17:29

Borttagen

Avatar


"Ministeriet vill att jag ska komma." Muttrade jag.

30 aug, 2015 18:00

Borttagen

Avatar


" Varför då då?" frågade jag oroligt.

30 aug, 2015 18:02

Borttagen

Avatar


"De har fått för sig att jag ska bli Auror." Sade jag.

30 aug, 2015 18:12

Borttagen

Avatar


" Men bebisen då?" frågade jag oroligt och la händerna på magen.

30 aug, 2015 19:40

Borttagen

Avatar


"Om jag någonsin blir Auror så lovar jag att utföra mina uppdrag snabbt!" Sade jag.

30 aug, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


" Vad bra, men det innebär en stor risk. Åh, förresten fick vi ett brev från hogwarts." sa jag tittandes ner i golvet.

31 aug, 2015 15:57

1 2 3 ... 12 13 14 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]

Du får inte svara på den här tråden.