To be a hero is not Easey (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> To be a hero is not Easey (prs)
|
Borttagen
|
Dalnim & Haenim skakade på huvudena.
"Inget viktigt iallafall" sa Haenim då hon inte ville prata om det.
2 aug, 2015 22:55
|
|
Borttagen
|
" om ni säger det så " sa Eri Vince var lite borta i tankarna han tänkte på krafterna visst det var inga krafter som var farligt men ändå han funderade om han verkligen skulle berätta om dom.
2 aug, 2015 23:37
|
|
Borttagen
|
"Vi har engelska nu eller hur?" sa Dalnim frågandes.
2 aug, 2015 23:45
|
|
Borttagen
|
" ja det har vi " sa Eri Vince gick frånvarande in i klassrummet och satte sig på sin plats. Kanske de blev rädda för mig om man berättade??.
3 aug, 2015 00:14
|
|
Borttagen
|
Dalnim & Haenim gick in i klassrummet & satte sig ner på sina platser.
Dalnim satt bredvid Vince.
3 aug, 2015 00:24
|
|
Borttagen
|
Vince såg på Dalnim
" vad gör ni ikväll? " frågade han om han skulle visa dom krafterna fick det vara på kvällen.
3 aug, 2015 00:25
|
|
Borttagen
|
"Inget speciellt som jag vet" sa Dalnim & såg mot Vince.
3 aug, 2015 00:26
|
|
Borttagen
|
" OKej skulle ni kunna tänka er att möta mig i gläntan i skogen? " frågade Vince han ville inte att hans krafter skulle synas så mycket.
3 aug, 2015 00:29
|
|
Borttagen
|
"Jag antar det men varför?" frågade Dalnim lite nyfiket.
3 aug, 2015 08:43
|
|
Borttagen
|
" Vad ni än ser där lova att hålla det hemligt " sa Vince och såg på Dallim. Han ville inte behöva sluta vara med dom för att han visade dom krafterna.
3 aug, 2015 14:42
|
Du får inte svara på den här tråden.