the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Casper gick till sitt rum med Elias efter sig.
" Du orade mig skönt att du är välbehållen " sa Elias
" Jag var med Teddy " sa Casper och log.
Aragorn suckade han skulle verkligen behöva prata med Teddy om dom dära lektionerna. Hade han valt rätt lärare var den stora frågan.
23 jul, 2015 15:54
|
|
Borttagen
|
Teddy mumlade något surt medans han gick i korridoren.
Natasha hörde honom & kikade ut i dörr öppningen.
23 jul, 2015 15:57
|
|
Borttagen
|
Garm lyssnade nyfiket också arvingen drog till sig hans uppmärksamhet. Han svävade så han kunde tjuvlyssna.
23 jul, 2015 15:59
|
|
Borttagen
|
"vem tror han att han är egentligen? han är så taskig" mumlade Teddy surt.
23 jul, 2015 16:00
|
|
Borttagen
|
Garm lyssnade vem syftade han på tänkte han nyfiket
Aragorn letade upp Teddy han behövde en liten far och son prat stund
" Teddy vi behöver prata " sa Aragorn.
23 jul, 2015 16:02
|
|
Borttagen
|
"Varför det ? har du inget annat för dig ?" sa Teddy surt.
Natasha suckade.
"Nu är de två igång igen" sa Natasha lågt.
23 jul, 2015 16:03
|
|
Borttagen
|
" Nej det har jag inte " sa Aragorn allvarligt inget som är lika viktigt iallafall tänkte han.
" Far och son bråk så gulligt " sa Garm lågt och ironiskt.
23 jul, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
Teddy gick in på sitt rum & smällde igen dörren då han inte ville prata just nu.
Natasha skakade på huvudet.
23 jul, 2015 16:06
|
|
Borttagen
|
Aragorn suckade får väll prata då han har lugnat ner sig han gick förbi Casper utan att lägga märke till honom. Casper såg efter sin far och sen mot Teddys dörr.
23 jul, 2015 16:08
|
|
Borttagen
|
Natasha satte sig på sängen igen i sitt rum.
"Det är alltid så här" sa Natasha efter en stund.
23 jul, 2015 16:13
|
Du får inte svara på den här tråden.