Prs med ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ceczan04
|
Borttagen
|
((OK))
" Då ses vi där imorgon." sa Ted och vinkade innan han gick iväg.
17 jul, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
"Nu måste vi gå till uppehållsrummet!"
((Loggar nog ut nu men kommer in senare ikväll. Är du inne då?))
17 jul, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
(( Jag tror det... Kanske kommer ta någon paus snart jag också..))
Vi gick till uppehållsrummet där det var stoj och stim.
17 jul, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
"Vad har nu hänt..." Mumlade jag tyst för mig själv.
17 jul, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
" Rosie har berättat om när hennes pappa förstörde en horrocrux." sa Cicco Chang, en förstaårselev.
17 jul, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
'suck' "Som vanligt då alltså" Sade jag.
"Det var slagsmål också mellan Andreas Crabbe och James Potter" Sade Sam Longbottom
17 jul, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
" Det är inte erat ansvar att bry er." sa jag och drog med mig Link i ett hörn med två fotöljer.
17 jul, 2015 20:49
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-17 kl. 21:05
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
"Idag så verkar det hända mycket." Sade jag.
17 jul, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
" Men ingen vet vår hemlighet om djur..." sa jag och kände mig glad. Jag är faktiskt kär i Link!
17 jul, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
"Ja, det förstås" Svarade jag glatt. Nu hade jag kommit på vad den konstiga känslan jag hade haft hela dagen. Jag var faktiskt kär i Nathalie.
17 jul, 2015 21:08
|
Du får inte svara på den här tråden.