Horizon high school (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Horizon high school (prs)
|
Borttagen
|
Theo hade pluggat hela natten han satt just nu och åt frukost och drack lungt sitt kaffe.
29 jun, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
Teddy kom ner till köket. Han valde att ta sin medicin på engång. Han blev tvungen att ta den minst två gånger per dag men helst tre.
29 jun, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
" God morgon " sa Theo och såg på Teddy han drack en klunk kaffe.
29 jun, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
"godmorgon " sa Teddy efter att han hade svalt sin medicin.
Teddy tog bara en macka med smör på då han inte ville äta så mycket.
29 jun, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
Theo tog upp mobilen då den ringde
" Nej Mike jag glömmer inte dom " sa Theo då han fick påminelsen om ciggareterna.
29 jun, 2015 19:12
|
|
Borttagen
|
"glömmer bort dom?" frågade Teddy & såg mot Theo.
Teddy hade blivit väldigt misstänksam.
29 jun, 2015 19:14
|
|
Borttagen
|
" Ärsch ingenting " sa Theo då han hade lagt på. Han hade en normal blick då han såg på Teddy.
29 jun, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
"en av mina vänner såg dig gå in i en konstig affär. Du luktade rök i går & nu vill din kompis att du ska ta med något...du & dina vänner röker eller hur?" frågade Teddy & gav Theo en orolig blick
29 jun, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
" Nej det gör vi inte " sa Theo snabbt och lite nervöst.
29 jun, 2015 19:19
|
|
Borttagen
|
Teddy vände sig om.
"lögnare" sa Teddy innan han gick iväg.
29 jun, 2015 19:20
|
Du får inte svara på den här tråden.