Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Monster High School 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2

1 2 3 ... 12 13 14 ... 31 32 33
Användare Inlägg
Trädkatten
Elev

Avatar


Namn: Cleaez Dishal (fråga mig inte hur man uttalar det där.. Men kallas Clea)
Ålder: 15
Kön: Har inget kön, men har en 'kvinnlig kropp', är inte van vid att ha ett kön och tycker det är konstigt att folk identifierar sig som han och hon. Men har blivit van vid att bli kallad för hon. Har växt upp utan han och hon och istället bara namn. Bodde i en liten, liten by innan hon började på den här skolan där, i byn, ingen använde sig av kön.
Varelse: Människoliknande varelse, kan hypnotisera folk. Har väldigt kraftfull magi men har ingen aning om vad den faktiskt kan göra och är kapabel till. Är rädd för sin kraft.
Utseende:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F39%2Feb%2F1a%2F39eb1a6afcf772ef79a8f200928d1e17.jpg
Har bruna ögon, hennes ögon blir vita när hon använder sina krafter.
(edit: HAHAh, insåg precis hur lik hon var Nevy xD (hon i min profil))
Personlighet: Glad och pratglad, gillar att umgås och skoja med folk. Clea brukar köra med metoden "le och låtsas som om dina problem inte finns så blir det bra". Och det fungerar, Clea glömmer bort sina bekymmer och tänker positivt. Vilket båda kan vara en fördel och nackdel. Resten rollas cx
Sexuell läggning: Ja, eftersom att hon inte tänker folk som olika kön så ser hon inte ens detta som en fråga. Men pannsexuell.
Intressen: Rollas
Familj och bakgrund: Har redan skrivit lite om detta men rollas
Övrigt:-

(lite lat på slutet men meeen, NI HAR BTW ROLLAT JÄTTE MYCKET OCH JAG HAR INTE ENS GJORT MALL Dx Eller nu har jag ju det...)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

22 apr, 2015 17:15

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Chi~
Jag ler svagt mot flickan, men bara några sekunder efter det öppnas dörren, och vad som ser ut att vara en pojke och en flicka. Pojkens ögon är rödbruna, och han ser helt annorlunda ut från pojken jag träffade förut. Trots det ser jag att det är samma människa. Men jag säger ingenting. Det blir bäst så.

22 apr, 2015 18:12

Vildvittra
Elev

Avatar


Avena ler mot flickan vars hår består av ormar och nickar åt Vidar hennes huggorm att han får hälsa på dem. Vidar väser exalterat till och Avena sträcker fram sin hand mot flickans hår så de kan hälsa på varandra.
"Hej där." viskar hon mjukt och kliar en av dem under hakan.
"Ni var mig vackra." ler hon och Vidar hälsar på dem, luktar på dem. Han verkar tycka de är intressanta.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

22 apr, 2015 19:47

Borttagen

Avatar


~Isolde

Mina ormar hälsar på den andra ormen och väser lite. Jag satt tyst och kollade in flickan framför mig.

22 apr, 2015 19:48

Borttagen

Avatar


~Rosie

Jag sitter tyst och lyssnar på medans konversationerna fortsätter.
Då kommer jag på ''Vet någon hur länge tågturen kommer att ta?'' frågar jag vänligt till hela gruppen som sitter i kupén.

22 apr, 2015 20:08

Vildvittra
Elev

Avatar


Vidar drar sig slutligen tillbaka och Avena backar.
"Nöjd?" frågar hon Vidar och vänder sig sedan om för att gå tillbaka.
Hon ser på alla dem andra och slutligen på ormflickan.
"Det var trevligt att träffa er alla." ler hon och går medsvansen i vädret efter sig.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

22 apr, 2015 20:09

Matilda weasley
Elev

Avatar


Sam

Jag går in och sätter mig i kupén där en pojke med rödbruna ögon nu har anslutit sig.

Jag är jag, det är inte du :P https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F57e8999c49956bb29eebe70931704396%2Ftumblr_o7ow9t5suP1uusboho1_500.gif

22 apr, 2015 20:55

Kim Potter
Elev

Avatar


Alec ~
"Underbart!", fnittrar jag igen och slår mig ner mittemot flickan med det svarta håret.
"Mitt namn är Lexi! Vad heter nii? ~", fortsätter jag och leker med en av mina blonda lockar.
"Är ni också varelser?", frågar jag som om jag hade frågat om vädret.
Jag ler ett socker sött leende och rätar mig lite i ryggen.
Jag tittar på flickan med de röda ögonen. Hon ser på mig med en blick ingen sett på mig förut - som om hon kände igen mig. Hm. Hon är verkligen underlig hon. Undra vad hon är för något? Varför blev hon så skrämd vi träffades första gången? Hur känner hon igen mig, om det är nu hennes blick betyder? Kan jag ha helt fel?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

22 apr, 2015 20:56

Borttagen

Avatar


Lo~

"Lo", svarar jag flickan som nu håller på att leker med sina lockar och tramsa sig.
Hon frågar om vi är varelser, och jag svarar bara ett kort ja. Vad skulle jag annars ha här att göra?

22 apr, 2015 21:14

taggsvansen02
Elev

Avatar


Marlyn~

Jag svarar den fåniga tjejen med en utmattad ton:
Jag heter Marlyn och så klart vi är varelser är inte du det eller?
Jag återgår tll att stirra ut genom fönstret.

22 apr, 2015 21:18

1 2 3 ... 12 13 14 ... 31 32 33

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2

Du får inte svara på den här tråden.