Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 18:59
|
|
Borttagen
|
Jag betalade min Cola och gick och satt mig.
14 apr, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
Jag gick och satte mig mittemot max.
"Varför tog du inte med de andra?"
14 apr, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
" Jag orkar inte med dom" sa Maxxie.
14 apr, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
"Okej" Sa jag och rodnade.
14 apr, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
Jag tog en klunk av min läsk.
14 apr, 2015 19:12
|
|
Borttagen
|
" Berätta om dig själv" sa jag.
14 apr, 2015 19:13
|
|
Borttagen
|
"ehhh, Jag fluttade hit från göteborg, och jag vill bli artist..." Svarade jag med ett leende "Du då?"
14 apr, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
" Jag har bott här hela mitt liv och jag vill bli proffsdansare" sa jag.
14 apr, 2015 19:18
|
Du får inte svara på den här tråden.