Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. melody malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

1 2 3 ... 12 13 14 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag tar en sprite."

14 apr, 2015 18:59

Borttagen

Avatar


Jag betalade min Cola och gick och satt mig.

14 apr, 2015 19:02

Borttagen

Avatar


Jag gick och satte mig mittemot max.
"Varför tog du inte med de andra?"

14 apr, 2015 19:03

Borttagen

Avatar


" Jag orkar inte med dom" sa Maxxie.

14 apr, 2015 19:06

Borttagen

Avatar


"Okej" Sa jag och rodnade.

14 apr, 2015 19:08

Borttagen

Avatar


Jag drack lite.

14 apr, 2015 19:08

Borttagen

Avatar


Jag tog en klunk av min läsk.

14 apr, 2015 19:12

Borttagen

Avatar


" Berätta om dig själv" sa jag.

14 apr, 2015 19:13

Borttagen

Avatar


"ehhh, Jag fluttade hit från göteborg, och jag vill bli artist..." Svarade jag med ett leende "Du då?"

14 apr, 2015 19:16

Borttagen

Avatar


" Jag har bott här hela mitt liv och jag vill bli proffsdansare" sa jag.

14 apr, 2015 19:18

1 2 3 ... 12 13 14 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

Du får inte svara på den här tråden.