Cutiepie and pewdiepie (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Cutiepie and pewdiepie (prs)
|
Borttagen
|
Hon ler tillbaka och smeker hans kind, "men du är underbarare"
5 jul, 2015 22:29
|
|
Borttagen
|
12 jul, 2015 14:56
|
|
Borttagen
|
Hon suckar och höjer ett ögonbryn, "varför"
12 jul, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
Felix tittar henne i ögonen. "För hela du är underbar. Jag är bara en fånig, svensk newbie. Men du vet hur du ska leva, till skillnad från mig som bara fjantar runt."
13 jul, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
Hin himlar med ögonen, "varför säger du så..du är mitt allt ju"!
13 jul, 2015 17:37
|
|
Borttagen
|
Felix rycker på axlarna och tittar ner i golvet.
13 jul, 2015 23:08
|
|
Borttagen
|
Hon ler och tar hans varma men mjuka hand, "älskar dig...för alltid och alltid"
14 jul, 2015 17:17
|
|
Borttagen
|
Felix ler och tittar henne i ögonen.
15 jul, 2015 19:12
|
|
Borttagen
|
Hon tittar på honom, "vi kan väll spela in en video eller något..har tråkigt"
16 jul, 2015 00:24
|
|
Borttagen
|
"Okej", svarar Felix på det. Han borde ha spelat in en video för länge sedan, men det blev aldrig av.
16 jul, 2015 09:50
|
Du får inte svara på den här tråden.