Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag rör försiktigt vattnet med tåspetsarna och ryser genast. Jag hatade vatten.
7 maj, 2015 16:32 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Jag stiger ner i vattnet.
"Att simma över här värkar vara det bästa alternativet" säger jag. Jag förstår att några av dom andra inte gillar vatten, men skälv så älskar jag vatten.
7 maj, 2015 18:34 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Jag trampar lite otåligt, "Vattnet är på riktigt varmt!", och sanden är helt vit och mjuk. När de andra tittar osäkert på varandra pekar jag först mot stigen åt höger, den fortsätter i skogen, och sedan mot vänster. "Detta är kanske inte bästa alternativet, men Vici, skulle vi inte ta oss mot norr?"
(Känns som att vissa slutat skriva här, ska vi tagga dom?) ![]() ♡☆ Make love ♡
7 maj, 2015 19:07 |
|
Borttagen
|
soony sonny love
Lodjur02 Hanna Alice Lilly Potter Anna Gryffindor Ester Potter 04 Känns som att jag kan ha glömt någon. FÖRLÅT i såna fall. 7 maj, 2015 19:14 |
|
soony sonny love
Elev |
-Vänta... sa jag långsamt. Det är något som inte stämmer. Vattnet försvann och ett rökmoln täcker stjärnorna. -Det är lungt, vi går bara ditåt. säger jag och pekar. Allting börjar snurra och vi hamnar i en skog. Allt ser likadant ut. ![]()
7 maj, 2015 19:51 |
|
Borttagen
|
"Åh nej" suckade jag "Varför?"
7 maj, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag tror vattnet är förhäxat, säger jag. Jag tycker vi följer stranden och ser var vi hamnar.
7 maj, 2015 20:50 |
|
Ester Potter 04
Elev |
7 maj, 2015 20:54 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
7 maj, 2015 20:55 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Natten var ljummen, men jag kände mig plötsligt iskall. Även om mina ben dom var torra, så hade de förhäxade vattnet skadat mig.
![]() ♡☆ Make love ♡
7 maj, 2015 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen