Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

New and improved Geko high (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > New and improved Geko high (prs)

1 2 3 ... 12 13 14 ... 130 131 132
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"menar du en av tvillingarna?" frågade Olivia nyfiket.

9 mar, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


" Ja och det är stor skillnad på räv och Kitsune ialaffall tycker jag det " sa Felix han såg på Olivia.

9 mar, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


"fast tja vi är en slags räv om man tänker efter..iallafall tror jag det..um får fråga pappa sen" sa Olivia & suckade.

9 mar, 2015 19:43

Borttagen

Avatar


" Ja det får vi " sa Felix han lugnade ner sig men han tänkte inte gå tillbaka till sitt rum.

9 mar, 2015 20:01

Borttagen

Avatar


"det börjar bli lunch tid nu så ska vi gå & äta i kafeterian?" frågade Olivia & såg mot Felix. Olivia ville muntra upp sin bror igen.

9 mar, 2015 20:10

Borttagen

Avatar


" Gärna behöver något annat att tänka på " sa Felix han var också hungrig.

9 mar, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


"då går vi" sa Olivia med ett leende. Hon började att gå mot Cafeterian. Hon hoppades på att maten skulle vara god.

9 mar, 2015 20:29

Borttagen

Avatar


Felix gick efter han hoppades dock inte jättemycket på maten han var ganska kräsen på mat han åt inte mycket. Han kunde äta en gång om dagen och klara sig på det.

9 mar, 2015 20:33

Borttagen

Avatar


Olivia gick in i cafeterian. Inte mycket folk var i cafeterian för tillfället. Olivia låg när hon märkte att bara 5 elever var där.
"Det blir rätt lugnt för oss dock" sa Olivia

9 mar, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


" Skönt " sa Felix han studerade sen maten han hade ju inte ätit någon frukost så han kände att han fick lov att äta dock så såg inte maten god ut.

9 mar, 2015 20:53

1 2 3 ... 12 13 14 ... 130 131 132

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > New and improved Geko high (prs)

Du får inte svara på den här tråden.