New and improved Geko high (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> New and improved Geko high (prs)
|
Borttagen
|
"menar du en av tvillingarna?" frågade Olivia nyfiket.
9 mar, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
" Ja och det är stor skillnad på räv och Kitsune ialaffall tycker jag det " sa Felix han såg på Olivia.
9 mar, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
"fast tja vi är en slags räv om man tänker efter..iallafall tror jag det..um får fråga pappa sen" sa Olivia & suckade.
9 mar, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
" Ja det får vi " sa Felix han lugnade ner sig men han tänkte inte gå tillbaka till sitt rum.
9 mar, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
"det börjar bli lunch tid nu så ska vi gå & äta i kafeterian?" frågade Olivia & såg mot Felix. Olivia ville muntra upp sin bror igen.
9 mar, 2015 20:10
|
|
Borttagen
|
" Gärna behöver något annat att tänka på " sa Felix han var också hungrig.
9 mar, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
"då går vi" sa Olivia med ett leende. Hon började att gå mot Cafeterian. Hon hoppades på att maten skulle vara god.
9 mar, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
Felix gick efter han hoppades dock inte jättemycket på maten han var ganska kräsen på mat han åt inte mycket. Han kunde äta en gång om dagen och klara sig på det.
9 mar, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
Olivia gick in i cafeterian. Inte mycket folk var i cafeterian för tillfället. Olivia låg när hon märkte att bara 5 elever var där.
"Det blir rätt lugnt för oss dock" sa Olivia
9 mar, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
" Skönt " sa Felix han studerade sen maten han hade ju inte ätit någon frukost så han kände att han fick lov att äta dock så såg inte maten god ut.
9 mar, 2015 20:53
|
Du får inte svara på den här tråden.