Prs. Melody-Jessica
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Melody-Jessica
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
6 mar, 2015 15:37 |
|
Borttagen
|
Jag såg Scorpius och satt mig ner bredvid honom.
6 mar, 2015 20:47 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
6 mar, 2015 21:42 |
|
Borttagen
|
- Hej, sa jag glatt.
- Vad läser du? Frågade jag. 6 mar, 2015 21:57 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
7 mar, 2015 06:46 |
|
Borttagen
|
Jag log och la huvudet på axel.
- Är glad att du gillar den, sa jag. 7 mar, 2015 08:28 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Kan vi inte gå och besöka Hagrid", frågade Lily.
"Ja", sa jag. Albus, Lily och jag gick till Hagrids stuga. ![]()
7 mar, 2015 12:23 |
|
Borttagen
|
Jag pillade lite på hans hand.
7 mar, 2015 12:31 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
7 mar, 2015 12:34 |
|
Borttagen
|
Jag kollade tyst på Scorpius.
7 mar, 2015 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen