Rasmus Potter och Hermone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasmus Potter och Hermone PRS
|
Borttagen
|
Jag går ut från stora salen och eftersom jag är perfekt så leder jag förstaårseleverna till vårt uppehållsrum
13 jul, 2015 10:41
|
|
Borttagen
|
Jag går bakom Rasmus upp till vårt uppehålllsrum.
13 jul, 2015 10:47
|
|
Borttagen
|
Jag stod vid tavlan och sa "Äckliga vårtor." och tavlan svängdes åt sidan.
13 jul, 2015 11:17
|
|
Borttagen
|
Jag klev in genom tavlan och kom till uppehållsrumet.
13 jul, 2015 11:17
|
|
Borttagen
|
"Välkomna till vårt uppehållsrum! Här kan bara slappa, göra läxor, spela spel och vara med sina vänner!" sa jag och log
13 jul, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
Jag såg mig runt i rummet. Det var helt fantastiskt.
14 jul, 2015 10:18
|
|
Borttagen
|
"Nu får ni känna er som hemma! Undrar ni något så kan ni fråga mig eller någon annan perfekt eller McGonagall." sa jag och gick till brasan och drog upp min stav och sköt så det blev lite mer flammor.
14 jul, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
15 jul, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Jag satt tillbaka staven och gick till min syster.
"Vad tycker du?" frågade jag och log ett varmt leende.
16 jul, 2015 10:46
|
|
Borttagen
|
-Jag älskar det! Jag kollar änn en gång på rummet.
16 jul, 2015 17:32
|
Du får inte svara på den här tråden.