Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rasmus Potter och Hermone PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rasmus Potter och Hermone PRS

1 2 3 ... 12 13 14 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag går ut från stora salen och eftersom jag är perfekt så leder jag förstaårseleverna till vårt uppehållsrum

13 jul, 2015 10:41

Borttagen

Avatar


Jag går bakom Rasmus upp till vårt uppehålllsrum.

13 jul, 2015 10:47

Borttagen

Avatar


Jag stod vid tavlan och sa "Äckliga vårtor." och tavlan svängdes åt sidan.

13 jul, 2015 11:17

Borttagen

Avatar


Jag klev in genom tavlan och kom till uppehållsrumet.

13 jul, 2015 11:17

Borttagen

Avatar


"Välkomna till vårt uppehållsrum! Här kan bara slappa, göra läxor, spela spel och vara med sina vänner!" sa jag och log

13 jul, 2015 21:00

Borttagen

Avatar


Jag såg mig runt i rummet. Det var helt fantastiskt.

14 jul, 2015 10:18

Borttagen

Avatar


"Nu får ni känna er som hemma! Undrar ni något så kan ni fråga mig eller någon annan perfekt eller McGonagall." sa jag och gick till brasan och drog upp min stav och sköt så det blev lite mer flammor.

14 jul, 2015 21:38

Borttagen

Avatar


Jag såg på rummet.

15 jul, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


Jag satt tillbaka staven och gick till min syster.
"Vad tycker du?" frågade jag och log ett varmt leende.

16 jul, 2015 10:46

Borttagen

Avatar


-Jag älskar det! Jag kollar änn en gång på rummet.

16 jul, 2015 17:32

1 2 3 ... 12 13 14 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rasmus Potter och Hermone PRS

Du får inte svara på den här tråden.