Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Såhär kommer det se ut: Vi lämnar Sverige, och säger hej till London! ![]() Vi träffar varandra: ![]() ![]() Under tiden vi köar: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Om någon tränger sig: ![]() När de öppnar portarna: ![]() ![]() När skådespelarna kommer ut: First we're like: ![]() Then we're like: ![]() Och när allt är över är vi liksom: ![]() Sen kommer vi posa med våra autografer såhär: ![]() LOVELYYYYYY I'M CRYING WHY AM I DOING THINGS LIKE THIS OH MY GOD ![]() 19 jun, 2012 15:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...och jag skall sitta imorgon och dra fram alla foton igen. Kära Siri skall göra ett fotoalbum och frågade efter material... eeehh, kommer bli helt nostalgisk och körd imorgon!!! :O
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 jun, 2012 18:11 |
|
childhoodlight
Elev |
19 jun, 2012 19:16 |
|
accioron
Elev |
OKEJ nu ska jag göra en uppdaterad version: Vi lämnar Sverige, och säger hej till London! ![]() okay that one stays Vi träffar varandra: ![]() ![]() Under tiden vi köar: ![]() ![]() it's all good fun until ![]() ![]() ![]() ![]() Om någon tränger sig: THE DAMN FRENCH ![]() ![]() När de öppnar portarna: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() När skådespelarna kommer ut: First we're like: ![]() Then we're like: ![]() ![]() Och när allt är över är vi liksom: ![]() ![]() Sen kommer vi posa med våra autografer såhär: ![]() 19 jun, 2012 19:40 |
|
childhoodlight
Elev |
^ i am literally weeping oh my god
seriöst det är perfekt sådär var det and i can't handle this anymore FATTAR NI ATT DET SNART ÄR ETT ÅR SEDAN ![]()
19 jun, 2012 19:45 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: ^ i am literally weeping oh my god seriöst det är perfekt sådär var det and i can't handle this anymore FATTAR NI ATT DET SNART ÄR ETT ÅR SEDAN Det känns som max fem månader sen typ?! INTE ETT HELT ÅR i can't deal with this 19 jun, 2012 19:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
^(^2-3?)
Alltså. Så himla aaaaaah ♥ faaaast man kan ju lägga till delen där skådisarna håller tal och sedan inser alla att JK skall tala och så talar hon och så avslutar hon och så är marken helt grötig och dränkt med skräp och allas kinder är tårdränkta och de lilla smink som finns kvar hos ett fåtal är helt utsmett på kinderna. ![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 jun, 2012 20:23 |
|
childhoodlight
Elev |
ALLTSÅ TJEJER :-( THIS IS SO SADDENING
sdkldflg JAG SAKNAR ER JAG SAKNAR DEM JAG SAKNAR LONDON JAG SAKNAR ALLT
19 jun, 2012 22:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Helt otroligt.
Jag har en helt annan känsla och uppskattar helt andra foton från premiären jämfört med strax efter äventyret. Då var jag så himla kär och glad i alla skarpa, fina foton på skådisarna och vännerna i omgivningen. Nu gillar jag alla skeva, oskarpa foton med en del av en skådis klänning eller dylik. ♥ ♥ Klart jag gillar alla egentligen men ooooohhh jag älskar hur jag kan vara så glad över minsta lilla foto - även om händer, signaturspapper blockerar eller vattenfläckar dyker upp på slutet. haha ♥ ♥ och alla gånger som ljuset hamlar fel ♥ Två favoriter: ![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 jun, 2012 20:46 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Helt otroligt. Jag har en helt annan känsla och uppskattar helt andra foton från premiären jämfört med strax efter äventyret. Då var jag så himla kär och glad i alla skarpa, fina foton på skådisarna och vännerna i omgivningen. Nu gillar jag alla skeva, oskarpa foton med en del av en skådis klänning eller dylik. ♥ ♥ Klart jag gillar alla egentligen men ooooohhh jag älskar hur jag kan vara så glad över minsta lilla foto - även om händer, signaturspapper blockerar eller vattenfläckar dyker upp på slutet. haha ♥ ♥ och alla gånger som ljuset hamlar fel ♥ Två favoriter: Gråter verkligen nu. Alla dessa känslor...
21 jun, 2012 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.













































Mugglarportalen