Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag vaknade med ett ryck och kollade mig omkring.
- Bara en mardröm, sa jag.
19 sep, 2014 21:50
|
|
Borttagen
|
Khelssi hörde hans ord. "vad då en mardröm?"frågade hon utan att öppna ögonen
19 sep, 2014 21:51
|
|
Borttagen
|
- Jag drömde om att Beca tjejen jag ska gifta mig med förvandlades till en vacker kvinna, sa jag.
19 sep, 2014 21:52
|
|
Borttagen
|
Khalessi kollade på hnom nu "Det en mardröm, varför det?"frågade hon nyfiket. "Men du kanske är spänd inför bröllopet?"frågade han
19 sep, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
- För att hon kommer aldrig bli en vacker kvinna, sa jag.
19 sep, 2014 21:56
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade p åhonom och tänkte. "du ser henne inte vacker eller något, det förstår jag men du måste gifta dig med henne för din papap har bestämt det och hon e den blivande drottningen och kommer föda de nya ävringanra rättar sag.t" sa hon
19 sep, 2014 21:59
|
|
Borttagen
|
- Ja det är hemskt, sa jag.
- Tänk att jag måste göra det med henne, sa jag och rös.
19 sep, 2014 22:00
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte ltite grann av hans ord. "du måste typ du blir tvingad rättar sagt." sa hon och kollade p åhonom och tänkte liite snabbt
19 sep, 2014 22:01
|
|
Borttagen
|
-Ja jag blev tvingad, sa jag och suckade.
19 sep, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade på himlen snabbt och sen på honom igen. "Det blir väl bättre genom tiden." Sa hon lugnt och kollade på honom
(Ska han hinna gifta sig då deras romans kommer eller ska dem hinna bli kära innan bröllopet och han typ avblåser bröllopet med sin blivande kanske? då kan han alltid kräva en äkting med Khalessi :3)
19 sep, 2014 22:05
|
Du får inte svara på den här tråden.