Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Efter alla dessa år, och jag har trott att jag har talang" snyftar jag på skämt.
16 aug, 2014 13:36 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 13:40 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar med henne och ler brett.
"Nej, på riktigt, jag är bäst" 16 aug, 2014 14:23 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 14:26 |
|
Borttagen
|
"Pff, nej!" Säger jag högt.
16 aug, 2014 14:27 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
"Jag menade mig själv" fnyser jag med ett flin.
16 aug, 2014 14:41 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 14:42 |
|
Borttagen
|
"Jag är bättre" skämtar jag.
16 aug, 2014 14:47 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 14:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen